kopen in buitenland
kopen in buitenland
Beste forum leden,
Ben van plan om een nikon d5000 tekopen. Echter trof ik een site aan in de UK waar deze veel goedkoper wordt aangeboden dan in Nederland.
Zijn er verschillen tussen de modellen in Nederland en in het buitenland hoe gaat het met eventuele reparaties.
Er is vast wel iemand die hier ervaring mee heeft.
Ik lees het graag en alvast bedankt voor jullie adviezen.
Ben van plan om een nikon d5000 tekopen. Echter trof ik een site aan in de UK waar deze veel goedkoper wordt aangeboden dan in Nederland.
Zijn er verschillen tussen de modellen in Nederland en in het buitenland hoe gaat het met eventuele reparaties.
Er is vast wel iemand die hier ervaring mee heeft.
Ik lees het graag en alvast bedankt voor jullie adviezen.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: kopen in buitenland
De prijzen in Nederland zijn zo ongeveer de laagste in Europa. Als je behoorlijk lagere prijzen ziet moet je ernstig twijfelen aan de shop. Er zijn heel wat nepwinkels die je hooguit een baksteen sturen voor je geld. Niet intrappen dus!
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Patrick heeft helemaal gelijk Richard. Als prijzen heel erg laag zijn in vergelijking met NL moet er toch wel een belletje gaan rinkelen.
Websites van oplichters kunnen er verdacht echt en dus betrouwbaar uitzien. Ik weet niet over welke site je het hebt?
Voor prijsvergelijk kun je goed kijken op Tweakers.net pricewatch. In het geval van de D5000 is Cameratools het voordeligst. (€409)
Websites van oplichters kunnen er verdacht echt en dus betrouwbaar uitzien. Ik weet niet over welke site je het hebt?
Voor prijsvergelijk kun je goed kijken op Tweakers.net pricewatch. In het geval van de D5000 is Cameratools het voordeligst. (€409)
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- woudew
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Buiten de bovengenoemde problemen, heb je daarnaast nog eens dat de garantie waarschijnlijk alleen in de UK geldt.
Heb je er wat mee, dan zul je dus naar de UK moeten
Bedankt voor de adviezen. Zojuist een trotse eigenaar van een Nikon D5000 geworden met een 18-105 lens. Bij de Saturn is er een actie waarbij je bij elke te besteden 100 euro 15 euro korting krijgt.
Alleen moet de set wel besteld worden. Nog drie (werk)dagen geduld.
Korting van 15% maar wat is je prijs????Richard44 schreef:Bedankt voor de adviezen. Zojuist een trotse eigenaar van een Nikon D5000 geworden met een 18-105 lens. Bij de Saturn is er een actie waarbij je bij elke te besteden 100 euro 15 euro korting krijgt.
Hoop het beste voor je.
George
Als je een camera uit de UK koopt heb je 1 jaar Nikon garantie in Nederland. Op een door Nikon Nederland geleverde body geldt 2 jaar.woudew schreef:Buiten de bovengenoemde problemen, heb je daarnaast nog eens dat de garantie waarschijnlijk alleen in de UK geldt.
Irwan
Voor de erg nieuwsgierige mensen; ik betaalde voor mijn d5000 incl 18-105 lens van nikon 507 euros.