Hier enkele foto's van het materiaal .

Dat was ik ook altijd op andere....Rick S. schreef:Ben ook jaloers op je camera.
Insteek van wat de opdracht was is eigenlijk niet relevant om een foto mooi of lelijk te vinden.ErikB schreef:Matthieu, zou je wat meer kunnen vertellen over wat het doel van de opdracht is? Dat beoordeelt namelijk wat makkelijker..![]()
In mijn serie komen ook nog foto's waarbij vage bomen en horizonten te zien zijn.ErikB schreef:Ik vind foto's met mist altijd een lastig ding.. Ik ben zelf fanatiek landschapsfotograaf en ben gek op mist. Echter is mist vaak veel te dicht en in veel gevallen te grijs. Zo ook hier. Ik vind hier de mist veel te dik en daarmee de foto te grijs. Een groot grijs vlak in een foto doet voor mij helemaal niets. Ik denk dat je de mist dan beter kan weergeven door een bomenrij als dieptelijn waarbij het verschil in zicht duidelijk zichtbaar wordt.
Ik heb echt iets tegen dichte mist, dat maakt de foto's er vaak niet beter opIk denk dat dichte mist nog beter vastgelegd had kunnen worden.