' Split Second '
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: '' Split Second ''
Prachtige serie!
Heel mooi, nr 12 springt er voor mij uit !
http://marcels.webklik.nl/page/homepage" onclick="window.open(this.href);return false;
- weimaraner
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Mooie serie, vooral 1, 2, 8, 11, 12 en 13 vind ik erg gaaf. En tof dat je dit mee kon maken.
Denk wel dat ie verkeerd staat, zou volgens mij bij fotopresentaties moeten staan in plaats van verzameldraadjes fotopresentaties. Denk nou eenmaal niet dat er nog veel mensen met soortgelijke foto's voorbij zullen komen ...
Denk wel dat ie verkeerd staat, zou volgens mij bij fotopresentaties moeten staan in plaats van verzameldraadjes fotopresentaties. Denk nou eenmaal niet dat er nog veel mensen met soortgelijke foto's voorbij zullen komen ...

Erg mooie serie! Het is leuk dat er een soort van verhaal in zit
Ik hoop meer van je te zien

Ik hoop meer van je te zien

- Sharkey
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
WHOA!
Helemaal te gek!
Vind de bewegings onscherpte ERG goed passen. Geeft de serie meer impact. Net of je zelf midden in het gebeuren zit en je, in zo'n stressvolle situatie, alles als een vertraagde film voor je ziet afspelen.
Jammer dat de overige 75% "confidential" is . . .

Helemaal te gek!
Vind de bewegings onscherpte ERG goed passen. Geeft de serie meer impact. Net of je zelf midden in het gebeuren zit en je, in zo'n stressvolle situatie, alles als een vertraagde film voor je ziet afspelen.
Jammer dat de overige 75% "confidential" is . . .
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
- MarcoD750
- Ontwerp & Ontwikkeling
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Schitterende serie, die bewegingsonscherpte hoort er gewoon bij, strak gedaan.
met vriendelijke groet, Marco
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Misschien dat een van de moderators dit dan kan verplaatsen als dit topic hier niet hoort?weimaraner schreef:
Bedankt voor alle reacties, erg leuk om te lezen.

Mooi dat de meeste mensen het mooi vinden die snelheid/beweging in de foto's. Het is tricky natuurlijk en vereist wel wat lef want ja ze kunnen ook ''te'' bewogen worden.MarcoD90 schreef:Schitterende serie, die bewegingsonscherpte hoort er gewoon bij, strak gedaan.