Dat heeft echt niets met het wegschrijven te maken.sdbfotografie schreef:in de m-stand dan hoeft de camera veel minder te denken.
Sd kaart voor D90
Re: Sd kaart voor D90
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Sd kaart voor D90
Ben daar zelf ook mee aan het spelen gegaan, een snellere kaart maakt heel weinig uit voor je buffer.
Maar voor het weer op stoom komen van je camera maakt het heel veel uit. Heb nu een 45mb/s wegschrijft en dan is de buffer ook behoorlijk snel weer leeg.
Maar de buffer si een ander soort geheugen, ik heb daar nog geen specs van kunnen vinden.
Ik kan er op 14bits NEF uncompressed ongeveer 10 a 11 achter elkaar schieten en dan stopt het echt. Dus schat ik in dat de buffer een 200Mb groot is.
Met het nieuwe kaartje is de buffer echt sneller leeg.
Maar voor het weer op stoom komen van je camera maakt het heel veel uit. Heb nu een 45mb/s wegschrijft en dan is de buffer ook behoorlijk snel weer leeg.
Maar de buffer si een ander soort geheugen, ik heb daar nog geen specs van kunnen vinden.
Ik kan er op 14bits NEF uncompressed ongeveer 10 a 11 achter elkaar schieten en dan stopt het echt. Dus schat ik in dat de buffer een 200Mb groot is.
Met het nieuwe kaartje is de buffer echt sneller leeg.