Zo is dat Cees. Qua investering een stuk beter dan m'n nieuwe autootje die ik vanmiddag heb opgehaaldCees Laarman schreef:Dat is dan wat je noemt een verantwoorde investering!

Zo is dat Cees. Qua investering een stuk beter dan m'n nieuwe autootje die ik vanmiddag heb opgehaaldCees Laarman schreef:Dat is dan wat je noemt een verantwoorde investering!
Daar heb je, volgens mij, helemaal gelijk in Ed, die heb ik ookEd Post schreef:Je moet dan wel onderstaande adapter hebben, met een lens er in.
Anders krijg je hem niet scherp op oneindig.
Genster schreef:Zo is dat Cees. Qua investering een stuk beter dan m'n nieuwe autootje die ik vanmiddag heb opgehaaldCees Laarman schreef:Dat is dan wat je noemt een verantwoorde investering!
Dat is een pijnlijk opmerking Cees; ik had graag gekomen, maar kan helaas nietCees Laarman schreef:Genster schreef:Zo is dat Cees. Qua investering een stuk beter dan m'n nieuwe autootje die ik vanmiddag heb opgehaaldCees Laarman schreef:Dat is dan wat je noemt een verantwoorde investering!
Dat valt ook wel weer te verantwoorden, want daarmee kun je morgen naar de ALV rijden. :mrgreen:
Ehm ik zie het nu pasLéon Obers schreef:Vind alleen die schaduw over die neus niet echt fraai. Een beetje suggestieve schaduwvorm ook.
DX en binnenkort misschien op FX.strangeartefact schreef:Erg fraai Ruudje. Met een dx of fx camera?
Peter