Heb een D3x aangeschaft en ik werk met Photoshop 5. Als ik in Photoshop een cameraproliel wil kiezen krijg ik de standaard lijst, zoals Adobe standaard en Camera D2x mode 1 etc.
Nu heb ik ook de versies v2 van Camera d2x geinstalleerd en die worden bij het openen van een foto uit de D3x niet weergegeven terwijl als ik een foto open van mijn D700 deze lijst wel weergegeven wordt. Wat doe ik fout? Heb alles in de goede mappen staan.
Als iemand mij hier bij kan helpen, graag.
Hennie
Cameraprofiel D3x
Re: Cameraprofiel D3x
Kan je niet helpen, maar alleen bevestigen wat je ziet: hier idem.Hennie schreef:Heb een D3x aangeschaft en ik werk met Photoshop 5. Als ik in Photoshop een cameraproliel wil kiezen krijg ik de standaard lijst, zoals Adobe standaard en Camera D2x mode 1 etc.
Nu heb ik ook de versies v2 van Camera d2x geinstalleerd en die worden bij het openen van een foto uit de D3x niet weergegeven terwijl als ik een foto open van mijn D700 deze lijst wel weergegeven wordt. Wat doe ik fout? Heb alles in de goede mappen staan.
Als iemand mij hier bij kan helpen, graag.
Hennie
In LR3, maar die gebruikt dezelfde raw-engine.
Willem.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Dank je voor de reactie. Hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft, ga anders vandaag contact opnemen met Adobe om te vragen waar de mank zit.
Je doet niks fout.
In de D2 series had je aparte kleur beheren. Gezien dat veel mensen dit blijkbaar gebruiken blijft het erin.
De D3x zal nooit in dat lijstje komen.
Want waarom dan niet gelijk D300s, D90, EOS 5D, enzovoorts.
Dan zijn de lijsten gewoon te groot.
Ik zou gewoon je kleur instellingen in je camera gebruiken. Vivid, Standard, enz.
Goed genoeg.
In de D2 series had je aparte kleur beheren. Gezien dat veel mensen dit blijkbaar gebruiken blijft het erin.
De D3x zal nooit in dat lijstje komen.
Want waarom dan niet gelijk D300s, D90, EOS 5D, enzovoorts.
Dan zijn de lijsten gewoon te groot.
Ik zou gewoon je kleur instellingen in je camera gebruiken. Vivid, Standard, enz.
Goed genoeg.
vreemd
ik heb alle d2x en zelfs fuji velvia 50 profielen en maakt niet uit welke raw ik open van een d50 t/m een d3 ik heb ze altijd er bijstaan en ze werken ook allen.
ik heb alle d2x en zelfs fuji velvia 50 profielen en maakt niet uit welke raw ik open van een d50 t/m een d3 ik heb ze altijd er bijstaan en ze werken ook allen.