ik heb sinds twee weken een nikon d700 met een 70-200 vr2 2.8 hier voor had ik een d90, en kon ik makkelijker de kleur in stelling (extra kleur) er zal ongetwijfelt hier wel iemand zijn die mij hier mee kan helpen.
ook zie ik veel ruis, in mij foto mijn sluitertijd had ik wel wat hoger gezet, bij sommige foto's maar ik wou voor zeker gaan hier onder een paar foto's.sorry dat mijn logo er door heen staat maar weet even niet hoe ik het anders voor mekaar kan krijgen. anders als iemand wil kijken naar mijn foto's http://www.mxfotoberry.nl" onclick="window.open(this.href);return false; vanaf Oldebroek 2011 heb ik voor het eerst met de d700 foto's gemaakt alles daarvoor met mijn d90.
de foto's die jullie zien zijn wel helder maar zijn kleiner gemaakt door mijn site en dus lijkt het wazig, maar dat is dus niet. dus als je wil daar door heen kijken graag. het zijn mischien teveel foto's maar dan kan ik info. krijgen van jullie advies, anders raadpleeg mijn site eens. en bekijk daar de foto's eens en geef jullie mening hier over. het is mijn eerste keer hier op het forum dus sorry als ik iets niet begrijp hier, dan hoor ik het ookgraag
Deze is in Oldebroek dit was de eerste keer met de camera. in de ochtend.

deze foto is later die middag genomen, hier bij deze foto lijkt het wel of er een witte ruis op de achter grond zit (lijk wel mist) . de kleur vind ik ook niet mooi

hier bij deze foto kwam de zon iets door en was die kleur beter en ruis was ook weg, lijk wel.

hier bij deze foto was het gewoon bewolkt, graag mening hier over!

hier een stil staande foto.

hier op deze foto was de zon volop aanwezig de actie mooi maar de foto kwaliteit minder weer dat wiite ruis op de achter grond.

en ik zal wel even de laaste plaatsen. geef uw mening ook hier over

Ik ben geen boekjes lezer maar leer het van de praktijk en adviessen