ElRonno schreef:In het kort:
- Er zitten een paar (te) lichte highlight in de foto. Het is een kwestie van smaak, maar persoonlijk vindt ik het minder als er uitgebrande delen in een lo-key zitten.
- De highlights geven vlekken en lijnen. Persoonlijk vindt ik het niet genoeg om de vorm te herkennen. Maar nogmaals, dat kan ook de bedoeling zijn.
De foto heeft een knalhard contrast (bijna zwart en bijna wit) terwijl de ondergrond juist spannend daar tussenin is belicht. Die ondergrond vindt ik daardoor mooier. Maar dat kan niet je bedoeling zijn, toch?
Hoi ElRonno,
Er zitten inderdaad te lichte vlekken op de afbeelding. Ik weet inmiddels ook hoe dat komt omdat bij deze foto heb ik geen diffuser op het spotje gebruikt.
Wat het contrast betreft: Eigenlijk vind ik contrast in een foto wel mooi. Maar ook dit is een persoonlijke mening.
Ik weet eigenlijk niet of een lo-key foto bestaat uit een onderwerp welke op een bepaalde manier is belicht, waarbij de achtergrond en ondergrond git zwart moet zijn.
Als dit de definitie van Lo-Key foto is.................dan zijn de geplaatste foto's een mislukte poging.
Maar we gaan door!! Oefenen, oefenen, oefenen........
Groet,
E