Elf Fantasy Fair 16 en 17 april 2011 (Haarzuilen)
- MarcoD750
- Ontwerp & Ontwikkeling
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Elf Fantasy Fair 16 en 17 april 2011 (Haarzuilen)
Liefhebbers van fantasy, manga, gothic, history en science fiction komen samen en leven zich uit in de meest schitterende kostuums tijdens de Elf Fantasy Fair rond kasteel de Haar in Haarzuilen.
Je komt ogen en oren tekort tijdens de Elf Fantasy Fair. Met een spectaculaire veldslag, optochten, optredens van middeleeuwse muziekgroepen, theatervoorstellingen, allerlei workshops en lezingen.
Verder is er de huldiging van de nieuwe koning van Elfië, filmvoorstellingen, kinderactiviteiten en nog veel meer. Ook zijn er een tiental bekende nationale en internationale auteurs en acteurs aanwezig.
http://haarzuilens.elffantasyfair.com/
Je komt ogen en oren tekort tijdens de Elf Fantasy Fair. Met een spectaculaire veldslag, optochten, optredens van middeleeuwse muziekgroepen, theatervoorstellingen, allerlei workshops en lezingen.
Verder is er de huldiging van de nieuwe koning van Elfië, filmvoorstellingen, kinderactiviteiten en nog veel meer. Ook zijn er een tiental bekende nationale en internationale auteurs en acteurs aanwezig.
http://haarzuilens.elffantasyfair.com/
met vriendelijke groet, Marco
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Re: Elf Fantasy Fair 16 en 17 april 2011
hee fotograafjes,.. wel ook 'gepast' gekleed komen dan he en meedoen,.. en niet als een soort voyeurs met big lenzen je buiten het feestelijk gewoel houden,... ok??!!!
,...en als julle me zoeken,.. ik ben groen = Friebel Goblin!! :mrgreen: hahahahahaha
W ie gaat er naar toe???

W ie gaat er naar toe???

Re: Elf Fantasy Fair 16 en 17 april 2011
Ik wil graag kaarten bestellen maar wat een verschrikkelijk systeem is dat paylogic. Tenminste......
Alles verloopt prima tot ik moet betalen. ik kies creditcard en kijk of er een beveiligde verbinding is. nee die is er niet. Alarmbel 1 gaat af.
Toch maar eens kijken bij paylogic zelf... daar geen kaarten te koop. 2e belletje gaat af
Dan even doorspitten op hun website en vind een artikel over bij hun beveiligd betalen in een onbeveiligde website. In engels met spelvouten word mij vertelt dat er toch een beveiligde verbinding is en dit kon checkken door op een link te klikken. Klik op link en krijg een page not found error 3e belletje gaat af.
Plots ontvang ik een mail met mijn paswoord??? uhhh, nooit ingevoerd... ohw terwijl ik een half ingevoerd formulier heb geannuleerd heeft Paylogic zich bereid gevonden mij een paswoord toe te zenden. belletje 4
Ik denk dat ik na 4 belletjes maar kies voor de sigarenboer. morgen dus wel kaarten halen met €2,00 extra kosten. de zogenaamde beveiligde verbinding van paylogic is niet aan mij besteed. Je weet immers nooit wie er over de schouders meekijkt bij het invullen van de creditcard gegevens.
Alles verloopt prima tot ik moet betalen. ik kies creditcard en kijk of er een beveiligde verbinding is. nee die is er niet. Alarmbel 1 gaat af.

Toch maar eens kijken bij paylogic zelf... daar geen kaarten te koop. 2e belletje gaat af

Dan even doorspitten op hun website en vind een artikel over bij hun beveiligd betalen in een onbeveiligde website. In engels met spelvouten word mij vertelt dat er toch een beveiligde verbinding is en dit kon checkken door op een link te klikken. Klik op link en krijg een page not found error 3e belletje gaat af.

Plots ontvang ik een mail met mijn paswoord??? uhhh, nooit ingevoerd... ohw terwijl ik een half ingevoerd formulier heb geannuleerd heeft Paylogic zich bereid gevonden mij een paswoord toe te zenden. belletje 4

Ik denk dat ik na 4 belletjes maar kies voor de sigarenboer. morgen dus wel kaarten halen met €2,00 extra kosten. de zogenaamde beveiligde verbinding van paylogic is niet aan mij besteed. Je weet immers nooit wie er over de schouders meekijkt bij het invullen van de creditcard gegevens.

Re: Elf Fantasy Fair 16 en 17 april 2011 (Haarzuilen)
PayLogic is zonder meer een ramp, inderdaad. Dat doe ik niet meer.
Maar naar de Elf Fair ga ik wel... en minimaal puntoortjes natuurlijk als je geen outsider wilt zijn.
Vorig jaar:

Maar naar de Elf Fair ga ik wel... en minimaal puntoortjes natuurlijk als je geen outsider wilt zijn.

Vorig jaar:

Ik heb al 2 keer in de voorverkoop via de EFF site mijn tickets besteld, no problemo.
Wel zie ik dat de site nu andere opties biedt dan toen ik mijn tickets bestelde in februari.
Jammer dat de datums samen vallen met zowel de Nikon dag als de fotograficabeurs in Houten dus zal ik niet in Garderen zijn deze keer, Houten is onderweg naar Haarzuilens ......misschien toch even
Op de EFF is zat te fotograferen maar pas op voor koning Midas, hij verandert jouw Nikon zo in goud
Deze 'Elfjes' zullen er ongetwijfeld zijn:

Wel zie ik dat de site nu andere opties biedt dan toen ik mijn tickets bestelde in februari.
Jammer dat de datums samen vallen met zowel de Nikon dag als de fotograficabeurs in Houten dus zal ik niet in Garderen zijn deze keer, Houten is onderweg naar Haarzuilens ......misschien toch even

Op de EFF is zat te fotograferen maar pas op voor koning Midas, hij verandert jouw Nikon zo in goud

Deze 'Elfjes' zullen er ongetwijfeld zijn:

Kijk voorlopig hier voor mijn foto's:
http://www.flickr.com/photos/jimmyp_64/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/jimmyp_64/" onclick="window.open(this.href);return false;
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
ik ga zondag naar haarzuilen (Ik wilde eigenlijk zaterdag gaan, maar ik heb een overvol programma op mijn werk deze week, dus zaterdag heb ik even een bank-dag). Ik ga als dwerg, daar hoef ik met mijn 1.45 niet veel voor te doen. Ik heb er wel onwijs veel zin in. Eens kijken of ik de buiten-flitstips van arthur (Ale) weer kan gebruiken.
Ik haal mijn kaartje wel bij de plaatselijke primera sigarenboer. Ik heb (ook) niet zoveel vertrouwen is dat ticket systeem.
Ik haal mijn kaartje wel bij de plaatselijke primera sigarenboer. Ik heb (ook) niet zoveel vertrouwen is dat ticket systeem.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
- weimaraner
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Vorig najaar voor het eerst geweest om te fotograferen en vond het erg geslaagd. Was dus ook zeker van plan dit keer weer te gaan ware het niet dat ik dan net een weekend in de Ardennen zit. Balen dus.
Alhoewel ...
in de Ardennen een landhuis afhuren om daar met 7 fotografen en 6 modellen en enkele visagisten een lang weekend met je camera en een flitsspullen te gaan rommelen is eigenlijk ook best leuk ... 

Alhoewel ...

- Sharkey
- Forumlid
- Contacteer:
Dutch Strobists - Flickr?weimaraner schreef:Alhoewel ...in de Ardennen een landhuis afhuren om daar met 7 fotografen en 6 modellen en enkele visagisten een lang weekend met je camera en een flitsspullen te gaan rommelen is eigenlijk ook best leuk ...

Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
- weimaraner
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
U gaat door voor de sapcentrifuge ... :mrgreen:Dutch Strobists - Flickr?
- MarcoD750
- Ontwerp & Ontwikkeling
- Contacteer:
Ik ga zaterdag hier maar eens een kijkje en wat platen schieten, ik ga als fotograaf zonder puntoren :mrgreen: maar met rugzak. Zal kijken of ik nog een groene goblin kan vastleggen.
met vriendelijke groet, Marco