Ja, daar is ie dan weer perfect voor!!gongon schreef:
Ik gebruik dit objectief het meest en niet alleen voor macro foto`s. Fotografeer er ook mijn kleindochter mee.

Ja, daar is ie dan weer perfect voor!!gongon schreef:
Ik gebruik dit objectief het meest en niet alleen voor macro foto`s. Fotografeer er ook mijn kleindochter mee.
Eeuw schreef:Ja, daar is ie dan weer perfect voor!!gongon schreef:
Steenweg?Zelfontspanner schreef:Overal waar ik kijk "in bestelling bij leverancier"
Een soortgelijke ervaring heb ik gehad met de sigma 50-500 toen ik vogels aan het fotograferen was, scheet er een op mijn hoofd De sigma direct ingeruild voor een 300mm f4. Nadien nooit meer een vogel die het aandurfde om nog......gewoon peter schreef: maar m'n vrouw vond het wel aardig die beestjes, paddestoeltjes enz.. tot ze die bewuste avond thuis kwam, naar bed ging en ja hoor een flinke teek in haar been! Weg dat ding en heb er vervolgens iemand op het forum heel blij mee gemaakt. groet, peter.
Hij is leuk, blij dat er nog wat meer met humor zijn, groet, peterTobias schreef:Een soortgelijke ervaring heb ik gehad met de sigma 50-500 toen ik vogels aan het fotograferen was, scheet er een op mijn hoofd De sigma direct ingeruild voor een 300mm f4. Nadien nooit meer een vogel die het aandurfde om nog......gewoon peter schreef: maar m'n vrouw vond het wel aardig die beestjes, paddestoeltjes enz.. tot ze die bewuste avond thuis kwam, naar bed ging en ja hoor een flinke teek in haar been! Weg dat ding en heb er vervolgens iemand op het forum heel blij mee gemaakt. groet, peter.![]()
![]()
![]()