Even een paar vragen over de menu instellingen van de D3100 en natuurlijk weet ik dat je geen optimale instelling hebt voor alles.
Maar hier kommen er een paar wat is in de meeste gevallen de beste optie :
OPNAME MENU
Pictuer contrlol instel. Standaard of welke van de 6 instellingen?
ISO gevoeligheid heb ik ergens gelezen Auto iso gevoeligheid en dan bij Max. 1600?
Actieve D- Ligghting aan of uit?
Ruisonderdrukking aan of uit?
AF-Hulpverlichting aan of uit?
SETUP MENU:
afstandmeter aan of uit?
HDMI
Uitvoeringresolutie auto of welke van de 5?
Apperaatbesturing aan of uit?
Video stand Pal of NTSC?
Vragen over menu instellingen
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Vragen over menu instellingen
Thee of koffie?
hoi Goodje,.. ondanks de 'thee of koffie " reactie heb ik zelf toch veel aan het commentaar van Ken Rockwell,.. gaandeweg ga je dan vanzelf wel je eigen instellingen bepalen http://www.kenrockwell.com/nikon/d3100/ ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
succes yoka
succes yoka
Ben een koffie drinkerMarten schreef:Thee of koffie?

Dankje hier heb ik wat aan wel in het Engels maar daaar kom ik wel uitHeYokah schreef:hoi Goodje,.. ondanks de 'thee of koffie " reactie heb ik zelf toch veel aan het commentaar van Ken Rockwell,.. gaandeweg ga je dan vanzelf wel je eigen instellingen bepalen http://www.kenrockwell.com/nikon/d3100/ ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
succes yoka
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Die keuze heb je denk ik, zelf gemaakt. De keuzes over je camera instellingen kan je m.i. ook het beste zelf maken.Goodje schreef:.Ben een koffie drinker ...
Tenzij je, omdat ome Ken thee lekkerder vindt, zelf dan ook maar thee gaat drinken.
Met zelf uitproberen leer je het meest.
Maar als je nog nooit koffie heb gedronken is het misschien verstandig om eerst een beetje melk en suiker te gebruiken en dan te bepalen iets meer melk of suiker zodat je de basis goed heb en er zijn ook mensen die zeggen begin met de basis koffie zwart en voeg dan wat toe eerst wat melk en dan wat suiker of anders om.Marten schreef:Die keuze heb je denk ik, zelf gemaakt. De keuzes over je camera instellingen kan je m.i. ook het beste zelf maken.Goodje schreef:.Ben een koffie drinker ...
Tenzij je, omdat ome Ken thee lekkerder vindt, zelf dan ook maar thee gaat drinken.
Met zelf uitproberen leer je het meest.
Ik bedoel met dat verhaal eigenlijk ook wat die menneer in het Engels uitlegt dit is één basis van waaruit je kan gaan fijn tunen en een uitleg waarom die deze instelling neemt

PS HeYokah was een goede tip die site

http://www.kenrockwell.com/nikon/d3100/" onclick="window.open(this.href);return false; ... /index.htm
ik denk dat Marten beetje over het hoofd heeft gelezen dat het een mooi beginpunt is en dat je vandaar uit verder kan bepalen wat jou smaak wordt,.. ofwel zaai een zaadje,.koester het en het gaat leven... en niet ,..zaai een zaadje en ga volgende dag eten,...
wat jij ook al beschreef Goodje met de koffie en thee,.. ik heb veel steun aan die site van Ken en zn uitleg,.. voor van alles en nog wat,..en daarna kan ik zelf weer verder uitvogelen!!!
succes,.. Yoka
wat jij ook al beschreef Goodje met de koffie en thee,.. ik heb veel steun aan die site van Ken en zn uitleg,.. voor van alles en nog wat,..en daarna kan ik zelf weer verder uitvogelen!!!
succes,.. Yoka
Wat kunnen vrouwen dat toch mooi zeggenHeYokah schreef:ik denk dat Marten beetje over het hoofd heeft gelezen dat het een mooi beginpunt is en dat je vandaar uit verder kan bepalen wat jou smaak wordt,.. ofwel zaai een zaadje,.koester het en het gaat leven... en niet ,..zaai een zaadje en ga volgende dag eten,...
succes,.. Yoka