5 mei Wageningen

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Gesloten
Jumpjiving
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

5 mei Wageningen

Bericht door Jumpjiving » za apr 02 2011 8:32 pm

5 Mei Wageneningen
Het bevrijdingsfestival is een jaarlijks terugkerend gebeuren.
Een unieke mogelijkheid om veelzijdige foto's te maken.
-Ontmoeting met veteranen.
-Oude legervoertuigen
-Straattheater.
-discussieplaatsen met landelijke bekenden
-Muziek uit alle werelddelen
-Defile van oudstrijders en legervoertuigen
-Optredens van landelijk bekende artiesten.
http://www.4en5meiwageningen.nl/Bevrijdingsfestival" onclick="window.open(this.href);return false;
En als het je verveeld is een bezoek aan het arboretum met een grote collectie bomen en struiken in bloei een goed alternatief.
Alles binnen loopafstand.
Nog vragen? neem gerust even kontakt op

Rick S.

Re: 5 mei Wageningen

Bericht door Rick S. » za apr 02 2011 11:08 pm

Ik ga op 4 mei op de Grebbeberg fotograferen en op 5 mei ga ik fotograferen in Wageningen. Ben benieuwd heb als het goed is een full acces pas die dag. De bedoeling is het fotograferen voor en tijdens het defile en ik zou graag een mooie portretserie willen maken van oude veteranen.

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » wo apr 06 2011 7:17 am

Ik ga uiteraard ook foto's maken tijdens het defile , lijkt me ook wel wat zo'n pasje , langs de route is het altijd erg druk.
Wageningen loopt dan altijd aardig vol

ErikB
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door ErikB » wo apr 06 2011 7:53 am

dirk-jan boon schreef:Ik ga uiteraard ook foto's maken tijdens het defile , lijkt me ook wel wat zo'n pasje , langs de route is het altijd erg druk.
Afgelopen jaren viel dat opzich mee.. We hebben een jaar bij prins Bernhard gestaan en daar is het druk ja. Andere plaatsen langs de route zijn zeer goed te doen.

Ik weet niet of ik er dit jaar ga zijn, misschien maak ik wel mooi gebruik van vrije dagen om rustig de natuur in te trekken.. :)

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » ma apr 11 2011 10:29 am

ErikB schreef:
dirk-jan boon schreef:Ik ga uiteraard ook foto's maken tijdens het defile , lijkt me ook wel wat zo'n pasje , langs de route is het altijd erg druk.
Afgelopen jaren viel dat opzich mee.. We hebben een jaar bij prins Bernhard gestaan en daar is het druk ja. Andere plaatsen langs de route zijn zeer goed te doen.

Ik weet niet of ik er dit jaar ga zijn, misschien maak ik wel mooi gebruik van vrije dagen om rustig de natuur in te trekken.. :)

Afgelopen jaar bij de oude ford garage (van der kolk) en rechts oa de chinees was het erg druk , denk dat ik dit jaar maar weer aan de ritzemabosweg richting de voormalige dreijen ga staan

Rick S.

Bericht door Rick S. » ma apr 11 2011 11:55 am

Ik moet me nog even inlezen wat de beste locaties kunnen zijn maar dat komt wel goed. Wil voordat het defile begint in iedergeval zijn waar iedereen zich ophoud om portretten te schieten.

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”