@Arjan: Dat is altijd vervelend. Uiteraard ga ik hier geen namen noemen. Het betreft een kleine oplage van het magazine maar dat doet er niet toe. De foto is op de cover geplaatst en met als doel inkomsten uit het magazine te genereren. Daarbij is er ook geen bronvermelding genoemd, wat ook op zijn plaats zou zijn.
De gebruikte foto stond overigens ook op dit forum. De foto is er één uit een serie van vier stuks maar dit is de mooiste. Die herken ik nog wel met mijn ogen dicht
De eigenaar van de auto heeft hem ondertussen ook in het groot achter op de trailer staan maar dat is pas ná het voorval overeengekomen. Niemand had tot dusver een digitaal bestand,behalve het START Autosportmagazine, waar die al als een dubbele pagina in heeft gestaan. Hier publiceer ik vrijwel maandelijks een artikel.
Ik heb de foto hieronder afgebeeld staan zoals die ook elders op NCN staat.
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 34&t=27206" onclick="window.open(this.href);return false;
Maarja, genoeg hierover voor dit moment.
Ik heb mijn accreditatie voor Le Mans al twee weken binnen maar ga niet naar de testdag.
In juni ben ik wel vanaf woensdag op Le Mans en daar blijf ik tot na de race op zondag. Ik heb met Pasen de Dutch Supercar Challenge op Zandvoort, zaterdag en 2e Paasdag. Wat ik zondag ga doen..... lekker relaxen denk ik.