Welke screenprotector voor de D3100?

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Plaats reactie
zeehond

Welke screenprotector voor de D3100?

Bericht door zeehond » di feb 15 2011 12:53 pm

Hallo,

Ik het verleden had ik een D70. Daar had ik een mooi kunstof kapje tegen het beschermen van het lcd gedeelte.
Nu sinds een dag de eigenaar geworden van een D3100. (waar ik nu al verliefd op ben)

Hebben jullie ervaringen met een screenprotector? Ik zie op de site van Nikon geen info over dit onderwerp.

Of moet ik gewoon een standaard protector kopen en op maat snijden? (hoef dus geen hardplastic perse te worden)

Gr Marco

Melliw
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Welke screenprotector voor de D3100?

Bericht door Melliw » di feb 15 2011 12:56 pm

Ik ben heel super tevreden met dit spul: http://www.arendhandelsonderneming.nl/i ... 57&lang=NL

De vraag is al vele malen eerder gesteld, zoek maar eens.
BrinksFotografie

I believe that the greatest tool we have as photographer is our own two feet.

Desiree van Os
Forumlid
Forumlid

Bericht door Desiree van Os » wo apr 13 2011 8:49 pm

Melliw schreef:Ik ben heel super tevreden met dit spul: http://www.arendhandelsonderneming.nl/i" onclick="window.open(this.href);return false; ... 57&lang=NL

De vraag is al vele malen eerder gesteld, zoek maar eens.
Kan het kloppen dat ArendHo niet meer op dit forum te vinden is?
Ik heb inderdaad regelmatig stukken over dit topic langs zien komen en nu ik wil aanschaffen kan het niet meer vinden. :(
Had nl. gehoopt dat hij misschien wel naar de nikondag kwam as zaterdag dan kon ie misschien een setje mee nemen voor me.
Groet, Desirée

D90 en wat glaswerk

Mijn Picasa site

a vgastel
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door a vgastel » wo apr 13 2011 9:04 pm

desire
hij zit niet meer op het forum dat is wat ik vernomen heb via

je kunt hem mailen en vragen
mvgr bert
mvgr bert

Nikon D-90 Nikon 7200 met grip 8-105 vr Nikon sb900 TRIOPODc-258t
Nikkor
35 f2D 50f1.8D 851.8D
Tokina 12-24 f/4 AT-X DX (Versie I)
Tokina at-xpro 28-70 1:2.6--2.8 / 17mm 1:3.5 /70-210 1:4-5.6 /35-70ai1:3.5-4.8

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » do apr 14 2011 12:27 am

Desiree van Os schreef:Kan het kloppen dat ArendHo niet meer op dit forum te vinden is?
Dat klopt helaas. Hij was het niet eens met een bepaald draadje en dat liep uit de hand. Dat speelde een half jaar geleden of zo. Maar hij is gewoon te vinden via de bekende adressen.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Daniël

Bericht door Daniël » do apr 14 2011 8:15 am

Ook ik heb een GGS screen protector aangeschaft via Arend en ben dan ook zeer tevreden.

Goodje

Bericht door Goodje » do apr 14 2011 5:09 pm

Ik heb hem een twee maanden terug hier besteld: http://link.marktplaats.nl/440352495" onclick="window.open(this.href);return false;
Was een rob.vanzijl@hotmail.com keurig geleverd eerst 12,50 overgemaakt en een of twee dagen later binnen en ben er erg tevreden over.

Desiree van Os
Forumlid
Forumlid

Bericht door Desiree van Os » vr apr 15 2011 8:48 pm

Patrick schreef:
Desiree van Os schreef:Kan het kloppen dat ArendHo niet meer op dit forum te vinden is?
Dat klopt helaas. Hij was het niet eens met een bepaald draadje en dat liep uit de hand. Dat speelde een half jaar geleden of zo. Maar hij is gewoon te vinden via de bekende adressen.
Jee dat is jammer zeg maar ja niks aan te doen.
Ik heb zijn webshop al onder de favo's staan hoor dus dat komt wel goed maar het was gewoon makkelijk geweest als het bv morgen had gekunt.

Ik hoop alleen dat die screenprotector beter zijn werk doet dan de originele want die heeft helaas een kras op mijn scherm achter gelaten.
Groet, Desirée

D90 en wat glaswerk

Mijn Picasa site

Desiree van Os
Forumlid
Forumlid

Bericht door Desiree van Os » vr apr 15 2011 8:54 pm

Goodje schreef:Ik heb hem een twee maanden terug hier besteld: http://link.marktplaats.nl/440352495" onclick="window.open(this.href);return false;
Was een rob.vanzijl@hotmail.com keurig geleverd eerst 12,50 overgemaakt en een of twee dagen later binnen en ben er erg tevreden over.
Hee Jos,

Heb net even gekeken maar ik zie er geen bij staan voor de D90 of de D300s , maar evengoed bedankt voor je tip.
Groet, Desirée

D90 en wat glaswerk

Mijn Picasa site

Goodje

Bericht door Goodje » vr apr 15 2011 9:02 pm

Desiree van Os schreef:
Goodje schreef:Ik heb hem een twee maanden terug hier besteld: http://link.marktplaats.nl/440352495" onclick="window.open(this.href);return false;
Hee Jos,

Heb net even gekeken maar ik zie er geen bij staan voor de D90 of de D300s , maar evengoed bedankt voor je tip.
Anders ff bellen zijn 06 stond er bij en mischien heeft hij hem wel en anders heb ik ook nog ergens op markplaats iemand uit Houten zien staan die screenprotectors verkocht :?:
Hier staan ze wel bij D90 en D300 maar geen D300S http://verkopers.marktplaats.nl/3896793" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier staat de D300s wel vernoemd http://link.marktplaats.nl/441539436" onclick="window.open(this.href);return false;

Fera Albi
Clublid
Clublid

Bericht door Fera Albi » zo apr 24 2011 1:12 pm

Ook hier al op drie camera's standaard de GGS van Arend er op.
Één keer netjes opbrengen en klaar!
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”