Fototas welke?

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Plaats reactie
SuzieQ

Fototas welke?

Bericht door SuzieQ » di apr 12 2011 8:33 pm

Wie kan mij helpen? Ik ben opzoek naar een fotorugtas waar ik mijn body (D3000) en mij (nu nog 2) objectieven in kwijt kan. Ik heb nu een schoudertas van nikon, waar mijn dit inpast, maar ik wil voor in de zeer nabije toekomst een losse flitser en nog een ander objectief er bij kopen, waardoor deze tas te klein wordt. bovendien stop ik nu al vaak mijn camera tasje in mijn rugtas als ik een hele dag op pad ga zodat ik ook een broodtrommeltje kan meenemen met een broodje erin.

Wie heeft er tips voor mij welke tas het beste is, waar ik dus mijn camera en objectieven in kwijt kan, een flitser en een lunchpaketje als je de hele dag op stap gaat. Ook zou het prettig zijn als je ook een statief er in mee kan nemen. Heb een budget van ongeveer 90 euro

Alvast bedankt...

Kroontje

Re: Fototas welke?

Bericht door Kroontje » di apr 12 2011 8:54 pm

Bekijk deze eens. top
http://www.cameranu.nl/artikel/11557/Lo ... Green.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet Kroontje

Cookie1397
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cookie1397 » wo apr 13 2011 12:14 am

Heb eventueel nog een "lowepro minitrekker aw groen/zwart" in de aanbieding. Verkeert in goede staat. Is echter te klein geworden voor mij en bezit nu een grotere rugtas.
http://products.lowepro.com/product/Min ... W,1965.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikon Z Z & de maskers

SuzieQ

Bericht door SuzieQ » wo apr 13 2011 10:10 pm

Bedankt voro jullie reacties,
Heb uiteindelijk de Lopro Flipback 300 gekocht.. bij de 400 was het meer de vraag "he rugtas waar ga je met dat meisje heen" Omdat ik niet zo heel groot ben zijn de meeste rugtassen voor mij al vaak aan de grote kant. Met de flipback 300 heb ik dat niet, en er is nog genoeg ruimte over voor de dingen die ik in de toekomst wil aanschaffen. He er nu nog mijn compact camera en videocamera inzitten omdat daar (nu nog) de ruimte voor is.

Ronald-D
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Ronald-D » do apr 14 2011 1:27 pm

Gefeliciteerd met je nieuwe fototas :)
Met vriendelijke groet, Ronald

Nikon D7000+MB-D11
Tokina 11-16 2.8 AT-X PRO DX
Nikon AF-S 24-70 2.8G ED