Nieuwe foto

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
dikido

Nieuwe foto

Bericht door dikido » vr jun 15 2007 11:16 pm

Ik heb vanmiddag de volgende foto genomen. Gaarne jullie mening. Alvast bedankt

Afbeelding

MEMENTO

Bericht door MEMENTO » vr jun 15 2007 11:39 pm

Tsja. Begin eens met een ander perspectief...

The-Boss
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door The-Boss » za jun 16 2007 1:04 am

MEMENTO schreef:Tsja. Begin eens met een ander perspectief...
Die snap ik niet, verklaar je nader....

Voor de rest leuke foto, had wel graag wat meer ruimte voor de voorpoten gezien.

Pierre
Pierre 8-)

Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M

http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl

alfredo
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door alfredo » za jun 16 2007 1:59 am

mooie foto, hoor! Misschien bedoelt die vriendelijke Memento dat je op je buik had moeten gaan liggen?
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

verklaar je nader

Bericht door George Fennes » za jun 16 2007 2:03 am

Ik vind het ook een leuke foto en wat Pierre zegt, iets meer ruimte voor de voorpoten, zou de plaat mooier doen uitkomen.

Als er verbeterpunten worden aangegeven, zou het goed zijn om die nader te omschrijven en niet zo maar en losse kreet neerzetten, daar kan de poster van de foto niets mee.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

MEMENTO

Bericht door MEMENTO » za jun 16 2007 7:17 am

Idd liggend op den buik of van mijn part vanuit de achterkant of van bovenaf... dit vind ik zelf errug saai, zelfs als ze perfect van kleur zijn enzo. Google maar eens op 'hond' op google...

Ik wilde niet afzeiken, maar aangeven dat ieder ander perspectief spannender is dan deze, dit is dertien in een dozijn, enfin jullie snappen wat ik bedoel.

rik6230

Bericht door rik6230 » za jun 16 2007 10:11 am

Foto is mooi scherp. Verder ben ik het met Memento eens. Hij is niet spannend. Afgezien van het perspectief en de wat krappe kadering aan de voorkant zou ik ook een groter diafragma kiezen en/of een langer brandpunt. Het is juist een van de voordelen van een DSLR t.o.v. een compact, dat je kunt spelen met de scherpte diepte. Op deze foto zie ik dat niet terug. Hij is van voor tot achter scherp.

groet,
Rik :)

dikido

Bericht door dikido » za jun 16 2007 11:06 am

Allen,

Dank jullie wel voor jullie mening en inderdaad ik moet echt toegeven dat jullie echt een punt hebben. Hij is niet spannend. Ik ga eens aan de gang met andere perspectieven. In het begin dacht ik dat het niets voorstelde om te fotograferen (don't kill me) maar door jullie meningen over de foto's zie ik nu wel in dat er veeeeeeeel meer bij komt kijken en neem jullie meningen ook graag over.

Dank jullie wel.

Iwan de verschrikkelijke

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”