Bloederig en gespiest Zomerkoninkje ;-)

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Peterpan

Bloederig en gespiest Zomerkoninkje ;-)

Bericht door Peterpan » za apr 16 2011 7:46 pm

Vandaag enkele vrije uurtjes ter beschikking en wat doe je dan....................nog wat aanklooien om iets op de gevoelige plaat te krijgen :D

Afbeelding

Niks bewerkt!
Als zich iemand geroepen voelt om het te bewerken, mijn zegen heb je want ik kan het niet.
Graag jullie reactie!

Camera: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D60
ISO: 100
Belichting: 1/6 sec.
Diafragma: 11.0
Brandpuntsafstand: 55mm

ruudvw

Re: Bloederig en gespiest Zomerkoninkje ;-)

Bericht door ruudvw » za apr 16 2011 9:09 pm

Gruwelijke foto hoor :mrgreen:

Leuk gedaan! Alleen oogt het voor mij iets te 'oranje', vooral het blad van het zomerkoninkje :wink:

Ik heb met mijn beginnende photoshop-kennis even gedaan wat ik meestal met mijn eigen foto's doe, vindt je het wat dan is het oke, vindt je het niets, dan verwijder ik hem weer :wink:

Afbeelding

Groetjess Ruud

Peterpan

Bericht door Peterpan » za apr 16 2011 9:24 pm

Hoi Ruud,
Je mag hem van mij laten staan :D
Dank voor je reactie. :D

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door George Fennes » za apr 16 2011 10:16 pm

Maar toch vindt ik het plaatje van Peterpan mooier, bij hem loopt me het water in de mond en bij de plaat van RuudvW heb ik dat gevoel niet.
Blijf het objectief bekijken

Peterpan

Bericht door Peterpan » ma apr 18 2011 6:41 am

@ George: Thx voor je reactie :)
Deze foto heb ik gemaakt met een 'knipoog' naar High-Key. Althans geprobeerd om een High-Key foto te maken met een niet licht voorwerp.
Na een aantal foto's is er per ongeluk een aardbei op het bord gevallen waar sap op lag. Vandaar dit idee met bloederig en gespiest :D
Maar achteraf vind ik zelf al dat deze niet zo geslaagd is :shock: Jammer................maar ik heb het wel geprobeerd :D :!:
De kleuren na bewerking vind ik zelf wel iets beter. Groen is nu groen en rood is nu echt rood.
Ik ben benieuwd wat andere forumleden hiervan vinden :huh:

Greetz,
E

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”