een dag om te schieten (foto's)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
bmwm4but

een dag om te schieten (foto's)

Bericht door bmwm4but » ma apr 18 2011 1:10 am

1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding

Peterpan

Re: een dag om te schieten (foto's)

Bericht door Peterpan » ma apr 18 2011 6:47 am

Foto 4: Het spinnentje op de schouder van die schone dame stoort mij wel. FF weg shoppen en gelijk het model recht zetten in de foto!
Voor de rest mooie foto's

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » ma apr 18 2011 6:58 am

Peterpan schreef:Foto 4: Het spinnentje op de schouder van die schone dame stoort mij wel. FF weg shoppen en gelijk het model recht zetten in de foto!
Gezien de andere foto's, denk ik dat het juist om het spinnetje gaat op foto 4......
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

bmwm4but

Bericht door bmwm4but » ma apr 18 2011 7:21 am

Cees Laarman schreef:
Peterpan schreef:Foto 4: Het spinnentje op de schouder van die schone dame stoort mij wel. FF weg shoppen en gelijk het model recht zetten in de foto!
Gezien de andere foto's, denk ik dat het juist om het spinnetje gaat op foto 4......

kijk je hebt het goed gezien Cees want ze is bang voor spinnen op dat moment wist ze het niet maar ik vond het zo spanend :D
toen ik haar de foto wees toen brak de hel los hahahahahahah :mrgreen: :mrgreen: :D

Daniël

Bericht door Daniël » ma apr 18 2011 8:55 am

mooie serie heb je neergezet Clay.
Bij 1 vind ik de contrast leuk tussen de kleuren. Die insect is een mooie extra :)
Bij 2 en 3 zou ik gaan kijken naar een macro lens. Dan krijg je het denk ik wel nog beter.
4, mooie dame. En dat spinnetje is een leuke extra. Begrijp dat de hel los brak :D

bmwm4but

Bericht door bmwm4but » ma apr 18 2011 10:02 am

Daniël schreef:mooie serie heb je neergezet Clay.
Bij 1 vind ik de contrast leuk tussen de kleuren. Die insect is een mooie extra :)
Bij 2 en 3 zou ik gaan kijken naar een macro lens. Dan krijg je het denk ik wel nog beter.
4, mooie dame. En dat spinnetje is een leuke extra. Begrijp dat de hel los brak :D
thanks D nog bedank voor de tip een marco lens,maar weet niet welke??
en de hel brak echt los ik zie het nog voor me :D :D :D :D :D :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Daniël

Bericht door Daniël » ma apr 18 2011 10:08 am

kijk maar is naar de Nikkor 60mm micro. Zowel de oude als de nieuwe versie is goed.

bmwm4but

Bericht door bmwm4but » ma apr 18 2011 10:17 am

oke dan nog bedank D :D

krizz
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door krizz » ma apr 18 2011 2:12 pm

Het idee is erg leuk maar de uitvoering vind ik minder. De titel refereert niet echt naar het onderwerp dat je geschoten hebt.
Zoals al gezegd is, is een macro objectief een uitkomst bij een aantal foto's. Maar de laatste foto sla je plank wel aardig mis, had het spinnetje scherp in beeld gebracht i.p.v. het model.

Groetjes Krizz

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”