tijdens een uitvaart heb ik deze blikken vast gelegd.

de onscherpte is met opzet evenals de korrel grote.Barry schreef:De foto zegt meer dan woorden kunnen doen! Ik vind het wel jammer dat de foto niet erg scherp is.
Ik vraag mezelf wel af waarom er foto`s gemaakt worden tijdens een uitvaart
Het schijnt een 'nieuw' fenomeen te zijn. Zo kun je ook al dineren na een crematie als je dat wilt.Barry schreef:De foto zegt meer dan woorden kunnen doen! Ik vind het wel jammer dat de foto niet erg scherp is.
Ik vraag mezelf wel af waarom er foto`s gemaakt worden tijdens een uitvaart
Volgens mij heb je hier wel een enorm punt!JacTrum schreef:Er zijn op zich wel redenen te bedenken om een uitvaart te fotograferen, maar het lijkt me niet prettig de gemaakte foto's gepubliceerd te zien. Het moment is erg privé.
ik ben het helemaal met Jac en Leon eens,.. laat dit soort foto's prive,.. ik zou er trouwens ook niet op zitten wachten ,..zo'n fotograaf die kiekjes neemt van een verdrietig moment,.en om dan later die kiekjes nog dr us lekker te bekijken,.. kijk eens hoe verdrietig ik was,.. .rare wereld!!!Léon Obers schreef:Inderdaad. Fotograferen is één, maar dat het dan zo nodig weer openbaar voor ieder op het web geknald moet worden.
Paparazzi, en dan nog van een erg slechte soort.