Mooi iets, veel plug-ins, maar ook een heleboel die er niet uitzien

Welke worden het meest gebruikt. Bij diegene die hem ook hebben

Ben benieuwd Kroontje
Ga dit eens proberen.eigenlijk gebruik ik voornamelijk darken lighten centre, brilliance/warmth en tonal contrast van efex pro. Bij de laatste de laag vervolgens blenden in PS met bedekken en dan dekking terugschroeven naar ca. 20%, e.e.a. afhankelijk van onderwerp natuurlijk.
Dit echt heel mooi PatrickPatrick schreef:Ik neem aan dat je het over Color Exif Pro en zo hebt?
Mijn favoriet is "Darken/Lighten Centre".
Je moet er echt mee leren werken door het uit te proberen! Ik gebruik denk ik ongeveer een kwart van wat er is regelmatig, de rest vrijwel nooit.
Ga deze even bewarenrbfoto.nl schreef:Dfine is geweldig
Wel aardig fors in de reductie maar als je alles op ongeveer 40% neerzet en daarna op een gematigde wijze weer verscherpt, dan krijg je de meest verbluffende resultaten.
Gaat komen als ik wat mooie voorbeelden heb staan.Henk schreef:Mooi? Laat zien dan Kroontje!
Is Dfine voor noise reductie of voor verscherpen. Kun je je werkwijze toelichten? Ben wel benieuwdrbfoto.nl schreef:Dfine is geweldig
Wel aardig fors in de reductie maar als je alles op ongeveer 40% neerzet en daarna op een gematigde wijze weer verscherpt, dan krijg je de meest verbluffende resultaten.