1.

2.

3.

Onderwerpen wel maar ik bedoelde het resultaat. Niet om je af te zeiken hoor maar bedoelt als positieve stimulans om je de specifieke eigenschappen van de 85mm 1.4 te leren ontdekken.Sharkey schreef:Mmm, volgens mij kan je alles met een goedkope lens schieten
Moest me vanmorgen weer door de hele rij modellen die voor mijn deur stonden heen worstelen op zoek naar foto onderwerpen. Stom dat ik ze niet gevraagd heb . . .Skippy schreef:Onderwerpen wel maar ik bedoelde het resultaat. Niet om je af te zeiken hoor maar bedoelt als positieve stimulans om je de specifieke eigenschappen van de 85mm 1.4 te leren ontdekken.Sharkey schreef:Mmm, volgens mij kan je alles met een goedkope lens schieten
Voornamelijk de tonaliteit verhoogt voor de lichte tinten.dapp&co schreef:Heb je nog specifiek iets gedaan met omzetten naar zwart/wit?
Hoezo vanzelfsprekend?Sharkey schreef:....Vanzelfsprekend het contrast flink opgeschroefd, vooral de lokale contrast. ....
Omdat 95% van mijn omzettingen van kleur naar ZW een contrast verhoging krijgt.Marten schreef:Hoezo vanzelfsprekend?Sharkey schreef:....Vanzelfsprekend het contrast flink opgeschroefd, vooral de lokale contrast. ....