Nikon EN-EL4A accu
Re: Nikon EN-EL4A accu
Goed nieuws van BatteryKing. Kreeg net een mailtje met de mededeling dat de batterij verzonden is. Zal hem morgen of zaterdag gaan ontvangen. Dus gelukkig geen "Made In Japan" vertragingen. 

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik heb nu een jaar een Phottix Kosmo van (destijds) 65 euri (inclusief het dekseltje) en ben daar zeer tevreden over. Als je op het forum zoekt op Phottix Kosmo lees je dat ik niet de enige tevreden gebruiker ben.
Was destijds te koop bij Arend en in Aalten, maar op beide sites staan ze niet meer. En op de site van Phottix zelf ook niet meer, hmmmmm..... vreemd

Was destijds te koop bij Arend en in Aalten, maar op beide sites staan ze niet meer. En op de site van Phottix zelf ook niet meer, hmmmmm..... vreemd

- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Niet zo gek in mijn ogen. Ik was vast niet de enige die ontevreden was. Nooit weer een Phottix voor mij. Gaat nog niet de helft van de originele Nikon mee.ElRonno schreef:Ik heb nu een jaar een Phottix Kosmo van (destijds) 65 euri (inclusief het dekseltje) en ben daar zeer tevreden over. Als je op het forum zoekt op Phottix Kosmo lees je dat ik niet de enige tevreden gebruiker ben.![]()
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.