Nikon EN-EL4A accu

Discussies over fotografie met de D1, D2, D3, D4, D5 en D6
Martin P.

Re: Nikon EN-EL4A accu

Bericht door Martin P. » do apr 21 2011 5:50 pm

Goed nieuws van BatteryKing. Kreeg net een mailtje met de mededeling dat de batterij verzonden is. Zal hem morgen of zaterdag gaan ontvangen. Dus gelukkig geen "Made In Japan" vertragingen. :D

ElRonno
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ElRonno » do apr 21 2011 6:19 pm

Ik heb nu een jaar een Phottix Kosmo van (destijds) 65 euri (inclusief het dekseltje) en ben daar zeer tevreden over. Als je op het forum zoekt op Phottix Kosmo lees je dat ik niet de enige tevreden gebruiker ben. :mryellow:

Was destijds te koop bij Arend en in Aalten, maar op beide sites staan ze niet meer. En op de site van Phottix zelf ook niet meer, hmmmmm..... vreemd :shock:

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » do apr 21 2011 6:43 pm

ElRonno schreef:Ik heb nu een jaar een Phottix Kosmo van (destijds) 65 euri (inclusief het dekseltje) en ben daar zeer tevreden over. Als je op het forum zoekt op Phottix Kosmo lees je dat ik niet de enige tevreden gebruiker ben. :mryellow:

Was destijds te koop bij Arend en in Aalten, maar op beide sites staan ze niet meer. En op de site van Phottix zelf ook niet meer, hmmmmm..... vreemd :shock:
Niet zo gek in mijn ogen. Ik was vast niet de enige die ontevreden was. Nooit weer een Phottix voor mij. Gaat nog niet de helft van de originele Nikon mee.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

Martin P.

Bericht door Martin P. » vr apr 22 2011 1:49 pm

Accu is binnen ! :D :D :D Vrolijk Pasen allemaal!

Plaats reactie

Terug naar “D1, D2, D3, D4, D5 & D6”