Okay, zal ik een cheque sturen?Marina schreef:Mooie specificatie`s over de Nikon D5100.....hij kwam.....ik zag hem.....ik ben overtuigd!!!!!
Ik wil hem!!!!!
Een groet.....Marina.
Nou Marina, jij bent al overtuigd.Marina schreef:Mooie specificatie`s over de Nikon D5100.....hij kwam.....ik zag hem.....ik ben overtuigd!!!!!
Ik wil hem!!!!!
Een groet.....Marina.
Misschien bot maar dit is natuurlijk wel een beetje je eigen fout. Als je een beetje zelf onderzoek had gedaan naar het product had je er achter gekomen dat er geen scherpstelmotor in de body zit... Argument dat het niet wordt aangekaart gaat ook niet op, het staat overduidelijk op de website van Nikon bij de specificaties. Natuurlijk staat het niet groot op de doos, maar ik heb nog nooit gezien dat fabrikanten hun eventuele minpunten op een doos of advertentie zetten...Remy2011 schreef:Ik heb deze camera eergisteren! Al gekocht maar ben teleurgesteld over de AF functie die alleen werkt bij AF-S lenzen, ik wist dat niet en beperkingen worden vaak niet volop in het daglicht gesteld.
Verder een mooie camera maar of ik nu mijn Nikon D50 niet meer ga gebruiken betwijfel ik.
Sterker, ze zetten niet op de doos wat er NIET inzit.Roberttt schreef:... Natuurlijk staat het niet groot op de doos, maar ik heb nog nooit gezien dat fabrikanten hun eventuele minpunten op een doos of advertentie zetten...
toch niet iets dat geheim gehouden wordt. En je bent wel erg slecht geïnformeerd als het je als een verrassing komt. Nikon doet dat namelijk al jaren bij de "instapmodellen". Dit is nu het geval bij de D40, D40x, D60, D3000, D3100, D5000 en D5100. Dan heb ik er volgens mij geen een gemist.Remy2011 schreef:Ik heb deze camera eergisteren! Al gekocht maar ben teleurgesteld over de AF functie die alleen werkt bij AF-S lenzen, ik wist dat niet en beperkingen worden vaak niet volop in het daglicht gesteld.
Verder een mooie camera maar of ik nu mijn Nikon D50 niet meer ga gebruiken betwijfel ik.
Wat kan iemand blij zijn met een nieuwe cameraAily schreef:Joehoeee!! Ik kom net uit de winkel en heb de D5100 aangeschaft!! Met een 18-105 Nikon VR erbij!!
Ik kan mn geluk niet op!! Wat voel ik me rijk(terwijl ik nu heel arm ben
)
Het is een verrassing voor mn vriend, we gaan volgende week samen naar New York!
Wat zal hij zijn ogen uitkijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha!
Grts!
Bedankt voor de Tip, dit keer wat beter verdiept in het aanbod van Nikon, de Nikon D5100 kon ik retour brengen dankzij de service van CameraNu en heb met bijbetaling de Nikon D7000 aangeschaft.Patrick schreef:toch niet iets dat geheim gehouden wordt. En je bent wel erg slecht geïnformeerd als het je als een verrassing komt. Nikon doet dat namelijk al jaren bij de "instapmodellen". Dit is nu het geval bij de D40, D40x, D60, D3000, D3100, D5000 en D5100. Dan heb ik er volgens mij geen een gemist.Remy2011 schreef:Ik heb deze camera eergisteren! Al gekocht maar ben teleurgesteld over de AF functie die alleen werkt bij AF-S lenzen, ik wist dat niet en beperkingen worden vaak niet volop in het daglicht gesteld.
Nikon heeft er ook het aanbod van objectieven op aangepast.