Foto-1

Foto-2

Foto-3

Foto-4

Foto-5

JA MEER,.. ik ben zelf ook ettelijke keren op de foto gezet door Nikkonertjes,... en heb iedereen braaf doch dringend verzocht de foto op deze site te plaatsen,..dan wel lid te worden van NCN,..en de foto te plaatsen,...Marc van den Oord schreef:Meer meer meer please!!!!!!!!!
Ja; bevalt. Ben benieuwd naar MEER!flippie17 schreef:... dus bevalt de serie en willen jullie er meer, dan hoor ik dat graag.
Indien ik de foto's bekijk, zie ik dat je de flitser op je camera had. Niets mis mee natuurlijk. Maar ik meen me te herinneren dat jij de gelukkige bezitter van de Pixel TR-331 radio triggers bent. Dus ik had van jou verwacht dat je bijv. de flitser los van de camera had gehouden. Bij de "Trompetter" had ik die dan rechts van de camera gehouden zodat de lange zijde van zijn gezicht wat meer werd belicht dan zijn korte zijde. Hierdoor krijg je meer een 3D effect in je onderwerp. En dat met iTTL!! Je vormt als het ware het licht om het gezicht heen, maar dan heel zacht.flippie17 schreef:Arthur, wat bedoel je precies met misschien een beetje "te"......