Zonsopkomst over de Dollard

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Rijko

Zonsopkomst over de Dollard

Bericht door Rijko » ma apr 25 2011 5:32 pm

Vanochtend vroeg ben ik de zonsopkomst wezen fotograferen bij de Dollard, over de dijk bij het chemie industiepark bij Farnsum, Valgenweg. Ik heb in globaal 20 minuten een grote serie fotos gemaakt vanuit hetzelfde standpunt waarvan de drie hieronder een impressie is.

Afbeelding

foto 1

Afbeelding

foto 2

Afbeelding

foto 3

De plaats van de opkomst was perfect t.ov. de dam in het water. Hopelijk worden de fotos gewaardeerd. Commentaar is uiteraard welkom.
Laatst gewijzigd door Rijko op ma apr 25 2011 9:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Dreamlogic
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Zonsopkomst over de Dollard

Bericht door Dreamlogic » ma apr 25 2011 6:10 pm

Denk dat ik de 2e het mooiste vind. In de 3e storen die streepjes van straaljagers me een beetje.
Maar vind het wel knap gemaakt, prettig om naar te kijken ook.
Wat ik wel een beetje zonde vind, maar da's maar een klein dingetje: je naam zo groot in beeld...het valt wel op, maar leidt me ook weer een beetje af. Nooit gedacht om dat iets subtieler neer te zetten?
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II

Deavit

Bericht door Deavit » ma apr 25 2011 6:16 pm

Denk niet dat 3 bijna dezelfde foto's het een sterke serie maakt. Vind opzich nummer 1 de mooiste, qua kleuren ook.

En zo'n copyright vind ik wat overtrokken, zo snel wordt je foto niet gejat.

jettiny
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door jettiny » ma apr 25 2011 6:33 pm

Voor mij ook foto 1 de mooiste.
En verder zitten er wat vuiltjes op de sensor/objectief aan de linkerzijde.

vrgr
Tiny

Qudajo

Bericht door Qudajo » ma apr 25 2011 7:41 pm

Voor mij is nummer twee de mooiste, wel je naam wat kleiner neer zetten maar goed dat was al gezegd.
Wat meer standpunten had de serie beter gedaan misshien een idee voor de volgende keer.

Groetjes Henri

Rijko

Bericht door Rijko » ma apr 25 2011 9:14 pm

Mensen, bedankt voor de reacties. Mijn naam kan inderdaad subtieler en is inmiddels aangepast.

Wat de zin van een naamsvermelding betreft, ik heb zelf diverse keren gehad dat fotos van mij door anderen op het internet gebruikt zijn zonder toestemming. Door een naamsvermelding is het in ieder geval traceerbaar.

Ik vind zelf de vliegtuigstrepen wel iets extras hebben in foto 3. Foto 3 is dan ook mijn favoriet. Foto 1 is genomen vlak nadat de zon verscheen, en fotos 2 en 3 laten daarna de ontwikkeling van de kleuren zien.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”