End of the line.

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Roberttt

End of the line.

Bericht door Roberttt » za apr 30 2011 5:22 pm

Vorig weekend naar Brugge geweest met mijn vriendin. Ook de trein naar Knokke gepakt. Daar op het kopstation heb ik de volgende foto geschoten. Zelf leek mij deze wel geschikt voor een zwart/wit. Wat denken jullie er van? Zowel qua foto als zwart/wit. Is de eerste keer dat ik zwart/wit probeer en ben benieuwd naar jullie mening.

Afbeelding
Afbeelding

Daniël

Re: End of the line.

Bericht door Daniël » za apr 30 2011 9:50 pm

de Z/W versie is veel sterker.
De man op de foto maakt het mooi af.
Netjes.
Enige commentaar wat ik kan verzinnen is of het wel 100% recht staat

Genster
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Genster » za apr 30 2011 10:11 pm

Ook mijn voorkeur gaat uit naar zw :D

Roberttt

Bericht door Roberttt » za apr 30 2011 10:48 pm

Dank voor de opmerkingen, beide een bevestiging van mijn gevoel. Van het zwart/wit erg mooi en veel sprekender dan de kleur versie. En inderdaad Daniel ik twijfelde ook of die recht stond, maar volgens mij klopt die wel zo... Vind het lastig te zien met die vage horizon ;). Daarnaast loopt er van alles scheef, incl perron...

Nog 1 die ik wel zwart/wit vond passen, met name door de stijl van de huize.
Vind het licht bij de kleuren versie ook mooi, ben opnieuw benieuwd naar jullie mening :).

Afbeelding
Afbeelding

geerttt

Bericht door geerttt » za apr 30 2011 11:20 pm

Je eerste foto in zwart wit vind ik echt heel mooi, niets op aan te merken. Bij je 2e foto (ook mooi in ZW) vraag ik me af of je huizen niet "naar voren vallen"
Of was dat ook het geval, zoals je in Amsterdam veel ziet? :P

Roberttt

Bericht door Roberttt » za apr 30 2011 11:25 pm

Wederom lastig haha. Brugge is een erg oude stad en veel huizen staan dan ook flink scheef. Heb de foto al wat gecorrigeerd.

Daniël

Bericht door Daniël » zo mei 01 2011 11:40 am

Roberttt schreef:En inderdaad Daniel ik twijfelde ook of die recht stond, maar volgens mij klopt die wel zo... Vind het lastig te zien met die vage horizon ;)
ik zie het niet aan de horizon. Maar meer aan de lantaarnpaal links. Lijkt wel dat hij iets naar links gedraaid staat. Normaal loopt een lantaarnpaal van onder naar boven breed naar smal.
Maar kan het zo mis hebben vanwege dat donkere ding achter de paal.

2e versie, Z/W zonder twijfel. Wel even je helderheid naar beneden zetten. Gevels zijn nu iets te helder.

Roberttt

Bericht door Roberttt » ma mei 02 2011 4:44 pm

dank voor de opmerkingen Daniel. Ga de 2e foto vanavond eens aanpassen. 1e staat onderhand op flickr, ben er erg blij mee :).

remco66

Bericht door remco66 » wo mei 04 2011 8:56 pm

ik had het al een keer gezegd, ik vind zwart wit veel meer spreken

daarom de zw versie de beste

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”