Het einde van
- Marti58
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Het einde van
een Tulip

* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006
Re: Het einde van
inderdaad mooi scherp en strake kleuren en goed geschoten je moet het maar zien 

- Marti58
- Forumlid
- Contacteer:
Daniël schreef:erg mooi zeg.
Nikkor 105?
Nee Daniel, deze opname is gemaakt met de Sigma 105mm EX DG Macro een goede lens voor zijn geld in mijn opinie.
VG Marti
* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006
Ben erg aan het zoeken naar een goede Macro lens.
De Nikkor 60mm is betaalbaar. Maar de 105 is gewoon niet normaal meer hoe duur die is.
2ehands bijna niet te krijgen en als die er is dan zijn de kosten tussen nieuw en 2ehands ook niet zo groot meer.
Tot nu toe de Tamron 90, Tokina 100 en de Sigma 105 dus.
Thanks
De Nikkor 60mm is betaalbaar. Maar de 105 is gewoon niet normaal meer hoe duur die is.
2ehands bijna niet te krijgen en als die er is dan zijn de kosten tussen nieuw en 2ehands ook niet zo groot meer.
Thanks
- Marti58
- Forumlid
- Contacteer:
ik heb als ik me het goed herinner zoiets van € 285,- ( nieuw ) betaald voor de Sigma.Daniël schreef:Ben erg aan het zoeken naar een goede Macro lens.
Thanks
de Nikon zal vast wel beter zijn, maar niets wat je niet in PP kan compenseren als je met de Sigma gaat spelen.
zal nog eens zoeken naar wat andere voorbeelden en anders moet je ff neuzen op mijn flickr site daar staan ook wel voorbeelden wat ik met die 105 Sigma heb gemaakt..
http://www.flickr.com/photos/marti58/se ... 594125839/
VG Martin