Vliegeren met een D200

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
nilsb99

Vliegeren met een D200

Bericht door nilsb99 » ma mei 02 2011 11:30 am

Ik heb tijdelijk de beschikking over een D200. Hoewel technisch waarschijnlijk de mindere van mijn D90 voelt het wel lekker om dat ding in je handen te hebben. Heerlijk robuust en degelijk. Gisteren was het een winderige dag op het strand van Harlingen en dat vond ik een mooie gelegenheid om de D200, mijn vrouw, mijn dochter en een vlieger mee te nemen. De 18-105 met polarisatiefilter op de D200 gezet en zie hier het resultaat. Foto's kwamen erg donker uit de camera (filter?). Dit heb ik rechtgetrokken met ViewNX.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

Goodje

Re: Vliegeren met een D200

Bericht door Goodje » ma mei 02 2011 11:55 am

Foto 4 is mijn favoriet alleen voor mijn smaak moest hij iets verschoven worden minder zand en iets meer lucht boven de vlieger maar dat kan ook een verkeerde smaak van mijn kant zijn :wink2:

Madnav
Forumlid
Forumlid

Bericht door Madnav » ma mei 02 2011 6:39 pm

Foto 4 is helemaal geweldig!
de foto wordt gemaakt áchter de camera!

amhuitenga

Bericht door amhuitenga » ma mei 02 2011 10:14 pm

4 is mooi! En 3 misschien beter zonder horizon/zee? Het moment is wel leuk gezien :)

Ruudje

Bericht door Ruudje » ma mei 02 2011 10:15 pm

foto 4 ! Super!

Jasper
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jasper » di mei 03 2011 12:29 am

Ze zijn kei leuk. Zeker als set!

Jammer dat je ze niet groter dan 640px geplaatst hebt.
Had je bij de eerste drie foto's niet gepolariseerd? (of was je hoek tov de zon anders)

Bij mij komen gepolariseerde fotos ook regelmatig net iets onderbelicht uit de camera, maar dat is beter dan andersom, en kan de RAW converter wel oplossen.

Foto 4 is ook mijn favoriet. Wel jammer van de schaduw links, en het vliegtuigspoor.

Gr.

Jasper.
Groeten, Jasper.
Flickr

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”