Het is zeker geen meesterwerk maar vind het geen mislukking. Patrick vindt van wel.
Wat vinden jullie?

Je reactie heeft een datum/tijd die 8 minuten ligt na die van Onno. Zullen we het even tijd geven?gongon schreef:Ik denk dat we allemaal neutraal zijn. Want er wordt weinig gereageerd.

Er is erg veel onscherp in de foto. Zowel in de voorgrond als de achtergrond. Eerste dag met de 70-200 VRII en dus wat experimenteren op f2.8. Belichting was erg lastig en ik had geen flitser bij me. In Capture NX2 heb ik D-lighting toegepast.ErikB schreef:Ik ben wel benieuwd naar jullie (Patrick's en Onno's) argumenten voor het wel of niet mislukt zijn van deze foto.

Ik was vergeten om de ISO waarde terug te zetten. Stond nog op 500. Beetje dom met die plas licht inderdaad.Ronald-D schreef:Bij F2.8 een sluitertijd van 1/3200 sec. en een iso waarde van 500...... vind ik persoonlijk een klein beetje zonde. Had je de iso beter niet op 200 kunnen zetten met deze weersomstandigheden? (ik weet niet zo 1-2-3 of de D300s een 100 iso heeft)