Maar wat ik eigenlijk wil is filmen verplaatsen van positie en dan weer door filmen en dan 1 film zien op de kaart.

Omdat als je filmt moet je in principe niet lopen met de camera want dat geeft een onrustig beeld, dat je beter kan in of uit zoemen en dan van uit veranderde positie weer verder filmen zo werkte ik met een normale film camera die ik vroeger had ook.Patrick schreef:Waarom zou je dat willen? Je kan het zo achter elkaar plakken in een van de vele programma's. EN dan weet je direct waar de knipjes (hoe heet dat in jargon?) zitten...
Is jammer als het niet werkt een soort pause knop om je positie te wisselen en weer verder te filmen, maar ik begrijp uit de reacties dat er geen mensen bij zijn die nog hebben gefilmt met VHS videobanden, want daar werkte het zo echt mee, maar nogmaals jammer zou het wel makkelijk gevonden hebben.kaj180 schreef:Ik ken geen een camera die dat doet en het lijkt me persoonlijk ook heel erg onhandig.
Dat is helemaal niet gezegd. Maar vind je nou zelf dat je een camera met videobanden met een moderne camera met een SD kaart kan vergelijken?Goodje schreef:Is jammer als het niet werkt een soort pause knop om je positie te wisselen en weer verder te filmen, maar ik begrijp uit de reacties dat er geen mensen bij zijn die nog hebben gefilmt met VHS videobanden, want daar werkte het zo echt mee, maar nogmaals jammer zou het wel makkelijk gevonden hebben.![]()