Prachtig weer en mooie autosport, onderstaand een kleine greep uit de vele foto's.
1. 300mm 1/320 F5
2. 70mm 1/160 F11
3. 46mm 1/100 F18
4. 300mm 1/320 F5.6
5. 300mm 1/400 F5.6
Roel, bedankt voor de complimenten, het weer was werkelijk schitterend, beter als bij jou begrijp ik.Replay schreef:Keurige foto's Mick. Jullie hadden mooi weer. Bij ons in Donington(GB) was het erg wisselvallig met zelfs harde regen,dat heeft ook wel iets![]()
Met het zien van jouw foto's kijk ik al uit naar 24Hrs Le Mans 2011.
Heb je ook nog crashes gefotografeerd? Die waren er volgens mij een aantal, én heftig.
Remoss, zijn ook mijn favorieten, echter alleen foto's met panning gaat saai worden er moet een beetje variatie in zitten.remoss schreef:Fraai werk. Vooral de foto's waar de snelheid is vastgelegd d.m.v. panning.
Beste Sweder,SwederD70 schreef:Ik vind het igg een doodsaaie serie. Alleen maar schuin van voren, auto per stuk op de foto.
En op je website is het bij lms 2011 niet anders.
Leuk als de commerciele klant dit soort beelden wil ()…maar dit forum lijkt me een leuk podium om juist je niet commerciele platen te showen
![]()
Mis de afwisseling, beelden vanuit de pits, paddock, podium etc., 6 uur de tijd voor!
Roel,Replay schreef:Je update is erg mooi,ik houd hier wel van. Inderdaad, de pits is alleen toegankelijk als je de juiste pas én brandvrije overall hebt. Het podium kan je het mooist vanaf de hoofdtribune fotografen omdat je dat op gelijke hoogte staat als de deelnemers en kijk je niet omhoog.
Om heel eerlijk te zijn is je tweede serie spannender om naar te kijken dan de eerste,maar dat neemt niet weg dat de eerste ook mooie foto's zijn.
Vlaamse wafels heb ik niet gezien. En 250cc Cola was 2,70...SwederD70 schreef:5 euro was voor blikje drinken en vlaamse wafel...