LMS 1000km Spa (update)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
MMo

LMS 1000km Spa (update)

Bericht door MMo » zo mei 08 2011 11:07 pm

Vrijdag en zaterdag op Spa geweest tijdens de LMS 1000km de laatste krachtmeting voor de 24u Le Mans.
Prachtig weer en mooie autosport, onderstaand een kleine greep uit de vele foto's.

1. 300mm 1/320 F5

Afbeelding

2. 70mm 1/160 F11

Afbeelding

3. 46mm 1/100 F18

Afbeelding

4. 300mm 1/320 F5.6

Afbeelding

5. 300mm 1/400 F5.6

Afbeelding
Laatst gewijzigd door MMo op di mei 10 2011 10:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: LMS 1000km Spa

Bericht door remoss » zo mei 08 2011 11:40 pm

Fraai werk. Vooral de foto's waar de snelheid is vastgelegd d.m.v. panning.

Replay
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Replay » ma mei 09 2011 8:38 pm

Keurige foto's Mick. Jullie hadden mooi weer. Bij ons in Donington(GB) was het erg wisselvallig met zelfs harde regen,dat heeft ook wel iets :wink:
Met het zien van jouw foto's kijk ik al uit naar 24Hrs Le Mans 2011.
Heb je ook nog crashes gefotografeerd? Die waren er volgens mij een aantal, én heftig.

MMo

Bericht door MMo » di mei 10 2011 7:09 pm

Replay schreef:Keurige foto's Mick. Jullie hadden mooi weer. Bij ons in Donington(GB) was het erg wisselvallig met zelfs harde regen,dat heeft ook wel iets :wink:
Met het zien van jouw foto's kijk ik al uit naar 24Hrs Le Mans 2011.
Heb je ook nog crashes gefotografeerd? Die waren er volgens mij een aantal, én heftig.
Roel, bedankt voor de complimenten, het weer was werkelijk schitterend, beter als bij jou begrijp ik.
Wat beteft de crashes, nee niet kunnen fotograferen, je moet net op die plek staan en Spa is groot dus de kans is dan automatisch kleiner.
Wel flinke klappers inderdaad, wat ik begreep allemaal redelijk goed afgelopen gelukkig, behoudens flinke schade aan de auto's.

Zie je a.s. zondag bij de DTM.

MMo

Bericht door MMo » di mei 10 2011 7:17 pm

remoss schreef:Fraai werk. Vooral de foto's waar de snelheid is vastgelegd d.m.v. panning.
Remoss, zijn ook mijn favorieten, echter alleen foto's met panning gaat saai worden er moet een beetje variatie in zitten.
Probeer dan ook bij andere composities in ieder geval de wielen te laten draaien door de sluitertijd te verlengen. Met dit weer heb je dan ook een ND4 filter nodig om dat te kunnen bewerkstelligen, tenminste met niet te veel scherptediepte.

SwederD70
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » di mei 10 2011 8:16 pm

Ik vind het igg een doodsaaie serie. Alleen maar schuin van voren, auto per stuk op de foto.
En op je website is het bij lms 2011 niet anders.

Leuk als de commerciele klant dit soort beelden wil ( :? )…maar dit forum lijkt me een leuk podium om juist je niet commerciele platen te showen 8)
Mis de afwisseling, beelden vanuit de pits, paddock, podium etc., 6 uur de tijd voor!
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

MMo

Bericht door MMo » di mei 10 2011 8:51 pm

SwederD70 schreef:Ik vind het igg een doodsaaie serie. Alleen maar schuin van voren, auto per stuk op de foto.
En op je website is het bij lms 2011 niet anders.

Leuk als de commerciele klant dit soort beelden wil ( :? )…maar dit forum lijkt me een leuk podium om juist je niet commerciele platen te showen 8)
Mis de afwisseling, beelden vanuit de pits, paddock, podium etc., 6 uur de tijd voor!
Beste Sweder,
Begrijp je niet goed? In geen geval een saaie serie? Commerciele klant??? Verder staan op mijn site meerdere foto's met andere standpunten en met meedere auto's erop, terwijl het slechts een selectie is! Op mijn site staat dat ook duidelijk met uitleg waar meer.
Verder kan je, zoals ik afgelopen weekend, met alleen track access absoluut niet de pits in, vanwege strenge controles en een brandvrije overal die tegenwoordig verplicht is. Vandaar geen foto's uit de pits, ook kan je het podium dan ook moeilijk fotograferen, de mensen met pits access staan dan al een tijdje in de pits alwaar het podium is.

Onderstaand nog wat andere standpunten en meerdere auto's op 1 foto.

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

Replay
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Replay » di mei 10 2011 9:15 pm

Je update is erg mooi,ik houd hier wel van. Inderdaad, de pits is alleen toegankelijk als je de juiste pas én brandvrije overall hebt. Het podium kan je het mooist vanaf de hoofdtribune fotografen omdat je dat op gelijke hoogte staat als de deelnemers en kijk je niet omhoog.
Om heel eerlijk te zijn is je tweede serie spannender om naar te kijken dan de eerste,maar dat neemt niet weg dat de eerste ook mooie foto's zijn.

MMo

Bericht door MMo » di mei 10 2011 10:29 pm

Replay schreef:Je update is erg mooi,ik houd hier wel van. Inderdaad, de pits is alleen toegankelijk als je de juiste pas én brandvrije overall hebt. Het podium kan je het mooist vanaf de hoofdtribune fotografen omdat je dat op gelijke hoogte staat als de deelnemers en kijk je niet omhoog.
Om heel eerlijk te zijn is je tweede serie spannender om naar te kijken dan de eerste,maar dat neemt niet weg dat de eerste ook mooie foto's zijn.
Roel,

Het blijft een kwestie van smaak, en ook moeilijk om keuzes maken, heb ongeveer 600 pics gemaakt en daaruit is het moeilijk kiezen. De hoofdtribune klopt, maar ook erg druk, dus ook daar zal een goed plekje zal niet meevallen.
Volgende keer toch eens proberen, bedankt voor de tip.

SwederD70
Clublid
Clublid
Contacteer:

Re: LMS 1000km Spa (update)

Bericht door SwederD70 » wo mei 11 2011 9:39 pm

Voor en tijdens de race kun je idd zonder pas en overall niet door de pitsstraat lopen. Maar dat wil niet zeggen dat je niet boven de pits kunt hangen! :)
Voor de race heb je vanuit die positie mooi overzicht over de pits, startopstelling, meisjes met de startbordjes...

Na de race heb je wel toegang tot de pits, en kun je de podium gewoon van onder en dichtbij fotograferen

tís een oudje, maar goed zonder accreditatie en valse Waalse Herder aan me broek, KLIK

En op de tribune aan de overzijde van het podium is ook heel goed mogelijk, kwestie van wat timing om een half uur a 3 kwartier voor de finish er te zijn.

Voordeel van LMS, voor 35 euro kun je heel de dag overal komen! 8)

yoyo

Bericht door yoyo » do mei 12 2011 2:39 pm

Dit jaar was het 30 euro.

General Admission : 15 €
Extra Paddocks : 15 €

BRON: http://www.race-rally.be/2011/1000km201 ... ?t=1&sm=16" onclick="window.open(this.href);return false;

SwederD70
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » do mei 12 2011 7:53 pm

5 euro was voor blikje drinken en vlaamse wafel... :wink2:

yoyo

Bericht door yoyo » do mei 12 2011 8:54 pm

SwederD70 schreef:5 euro was voor blikje drinken en vlaamse wafel... :wink2:
Vlaamse wafels heb ik niet gezien. En 250cc Cola was 2,70...
Patat met mayo 5 euro..!

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”