Ik zie m'n bed nergens op de foto staan. Dus dat is wellicht niet helemaal waar.Deavit schreef:Nog 2, vanaf de mooiste plek van Nederland

Ik vind de beperkte scherptediepte hier trouwens niet zo mooi werken...
Ik zie m'n bed nergens op de foto staan. Dus dat is wellicht niet helemaal waar.Deavit schreef:Nog 2, vanaf de mooiste plek van Nederland
Laat die zucht maar wegplincky schreef:Mijn oude woonplaats. 3 min lopen vanaf mijn oude huis...... zucht misschien moet ik maar weer terug....
Leuke foto!plincky schreef:Mijn oude woonplaats. 3 min lopen vanaf mijn oude huis...... zucht misschien moet ik maar weer terug....
Nee, de foto heb ik vorig jaar nog genomen. Ga er elk jaar heen. En helaas het is geen Australië. Het is Portugal, in de buurt van Albufeira.JaapV schreef:Leuke foto!
Oud al? Gescand?
Waar is het? Het lijkt op foto's die ik wel eens gezien heb uit het zuiden van Australië, in de buurt van Adelaide...
Hoop er dit jaar ook weer te komenplincky schreef:Nee, de foto heb ik vorig jaar nog genomen. Ga er elk jaar heen. En helaas het is geen Australië. Het is Portugal, in de buurt van Albufeira.JaapV schreef:Leuke foto!
Oud al? Gescand?
Waar is het? Het lijkt op foto's die ik wel eens gezien heb uit het zuiden van Australië, in de buurt van Adelaide...
Is dit toevallig op Txel bij de vuurtoren naar beneden?Nikon Haak schreef: