Wederom bedankt voor de leuke reacties! Erg leuk om te horen

@jmandos: Het was zeker een hoop werk om alles goed te timen, nu zie ik nog steeds sommige foto's die niet helemaal lekker gaan, maar goed het geheel klopt volgens mij!
@Henk: 2 goede gedachten

Eerste kan ik alleen maar aanraden. Je tweede gedachte is voor mij weer persoonlijk (als het puur over de muziek gaat). Ik ben als groot fan van Jay-Z in NY bij zijn concert geweest en aangezien het nummer ook over NY gaat, twee vliegen in een klap
In het nummer worden enorm veel locaties beschreven. Ik heb eerst een versie gemaakt waarbij je telkens het goede beeld had bij de tekst. Hier heb ik express van af gezien omdat het dan soms meer een soort flitsshow werd dan dat je echt naar de beelden kon kijken. Nu heb ik zo nu en dan verwijzingen naar de tekst. Twee duidelijke zijn bijvoorbeeld het NY Yankees Stadium en de bus. Overgangen duren inderdaad iets te lang. Maar ook hier uiteindelijk bewust voor gekozen om wel de muziek (piano) te volgen en de kijker ook de tijd te geven om echt te kijken. Een echt storyboard heb ik niet gemaakt, ik had het erg snel in mijn hoofd zitten en ter plekke achter de computer heb ik het concept verfijnd. Ik heb de presentatie gemaakt met iMovie (programma van Apple, voor de Mac).
@Mak: Ja de rode trap moest er gewoon in! Ik zou zeggen staar je niet blind op de foto's die er al zijn van NYC (dat zijn er al zooooooo veel!), maar doe gewoon wat je zelf leuk en mooi vind. Heb ik ook gedaan en ik ben erg blij met de resultaten
Leuk om te horen dat jullie het het kijken waard vinden! De 'beoordeling' tijdens de fotografiecursus was ook zeer positief en de medecursisten vonden het een leuke presentatie.