Tamron SP AF 90 mm F/2.8 Macro
Re: Tamron SP AF 90 mm F/2.8 Macro
Ik heb m zojuist opgehaald

Bon hadden ze er ook nog bij!

Bon hadden ze er ook nog bij!
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Gewoon lekker proberen zonder statief. Kheb hem zelf ook. Goeie macro's meegemaakt, allemaal zonder statief. Veelal bloemen en beestjes, en vooral die beestjes gaan niet wachten totdat jij je statief gereed heb. Veel plezier ermee. Heb je vragen dan.....
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
- Ralph
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Goede keus voor een goede prijs (heb hem zelf ook
), statief zou ik wel een goede nemen en geen goedkoop ding, ga je spijt van krijgen...
Uit de hand is op zich wel te doen eerst.

Uit de hand is op zich wel te doen eerst.
Dankjullie wel.
Ik doe het eerst op de hand, alhoewel ik een vanguard tracker 1 kon overnemen van iemand.
Weet niet of dat wat is...
Ik doe het eerst op de hand, alhoewel ik een vanguard tracker 1 kon overnemen van iemand.
Weet niet of dat wat is...
Ja is volgens mij beter want het afdruken kan ook weer beweging veroorzakenKika schreef:Oh heb je er ene afstandbediening bij nodig dan

Toppie voor je die nieuwe aanwinst we gaan de foto's wel zien

Nou ik moet nog flink oefenen hoor :Goodje schreef:Ja is volgens mij beter want het afdruken kan ook weer beweging veroorzakenKika schreef:Oh heb je er ene afstandbediening bij nodig danIs alleen van toepassing als je ook een statief gebruikt
Toppie voor je die nieuwe aanwinst we gaan de foto's wel zien

Mijn eerste probeersel met mijn nwe lensje
Diafragma had wel op minimaal 11 gekunt ofzo, maar goed ik kan nu goed oefenen iig.
Hij is overigens wel bewerkt..
Maar voor de eerste keer vind ik m wel ok :mrgreen:

Diafragma had wel op minimaal 11 gekunt ofzo, maar goed ik kan nu goed oefenen iig.

Vind hem zeker niet slecht de lens doet het erg goed en jij ookKika schreef:Mijn eerste probeersel met mijn nwe lensje![]()

Alleen zie je nu wel gelijk dat het erg moeilijk is om alles scherp te krijgen het ene vleugeltje is iets verder weg als de ander en gelijk niet scherp meer

-
- Forumlid
Als je een goedkoop statiefje gebruikt, kun je net zo goed GEEN statief gebruiken, zo'n ding moet stevig zijn en vast staan. Goedkope statieven wiebelen vaak nog meer dan de fotograaf, en hebben de neiging om te donderen, met alle gevolgen van dien.Kika schreef:Wat voor een statiefje heb ik nodig?
Ik moet er dus eentje halen voor zondag, maar het wordt een goedkope hoor (tis allemaal al duur genoeg).
Maar geen idee wat ik voor mn camera moet hebben
D7000 met MB-D11, 16-85, micro Nikkor 2,8 105, 35-1.8, 70-300, 50-1.8, en Tokina 10-17 en 12-24, benevens 2 SB600
en nog F801s met glaasjes.
en nog F801s met glaasjes.