2

3

4

dat is typisch een vrouw zekerDochoff schreef:Vond het vrouwelijke model het niet zo leuk om de fotoshoot te doen?
Die mensen op de achtergrond vind ik niet storend, het centrale van de mensen én dat molentje wel. Dat groeit nou uit hun hoofd, terwijl er in dit geval met de gulden snede niets mis was. Molentje linkerkant, modellen die er geen zin in hebben rechterkant en het had een stuk meer gesproken denk ik.Goodje schreef:Wil niet rottig doen maar foto 1 vind ik helemaal niks kan ook aan mij liggen en uitstraling model, lijkt er geen zin in te hebben
Foto vier de beste uit de reeks alleen jammer dat er zoveel mensen op de achtergrond lopen maar compositie, opbouw vind ik geslaagd
Nu dat ik jou verhaal lees en zo kijk, klopt jou verhaal geheelTom schreef:Die mensen op de achtergrond vind ik niet storend, het centrale van de mensen én dat molentje wel. Dat groeit nou uit hun hoofd, terwijl er in dit geval met de gulden snede niets mis was. Molentje linkerkant, modellen die er geen zin in hebben rechterkant en het had een stuk meer gesproken denk ik.Goodje schreef:Wil niet rottig doen maar foto 1 vind ik helemaal niks kan ook aan mij liggen en uitstraling model, lijkt er geen zin in te hebben
Foto vier de beste uit de reeks alleen jammer dat er zoveel mensen op de achtergrond lopen maar compositie, opbouw vind ik geslaagd