Tof, waarmee gescanned idd, de ruis hindert mij niet maar valt wel op bij een 100iso film idd.Antoinette schreef:Geschoten met m'n F4 en kodak tmx 100 film
Gaaf hoor een f4

Tof, waarmee gescanned idd, de ruis hindert mij niet maar valt wel op bij een 100iso film idd.Antoinette schreef:Geschoten met m'n F4 en kodak tmx 100 film
Huh? wat? euh? ja... da's 'by design'geerttt schreef:Prachtige foto is dat Willem. Vooral als je er overheen scrollt, alles lijkt te bewegen. :mrgreen:
Ja ik heb het weer duidelijk omschreven zie ik... Maar als ik naar je foto kijk en vervolgens omhoog of omlaag scroll, dan zie ik al die ramen verspringen als het ware. Dat vond ik wel een leuk effect geven. Maar ook "in stilstand" vind ik het een erg sterke plaat! :mrgreen:willemr schreef:Huh? wat? euh? ja... da's 'by design'geerttt schreef:Prachtige foto is dat Willem. Vooral als je er overheen scrollt, alles lijkt te bewegen. :mrgreen:
Die is geweldig! Wat een licht(effect)!Myriad schreef:Inderdaad; een mooie strakke plaat Willem!
Vanochtend was ik weer eens (even) op De Hoge Veluwe (een HDR omgezet naar zwart-wit):