Urbex; Doel

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Toruk-Makto
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Urbex; Doel

Bericht door Toruk-Makto » ma mei 16 2011 3:19 am

Vandaag op pad geweest in Doel te Belgie, hier de(naar mijn mening) mooiste resultaten.

Kleine omschrijving van wat "Doel" betekend, het is een klein dorpje onder de rook van Antwerpen waar de mensen tot
een x aantal jaar terug tevreden leefden.
Maar door plannen ter uitbreiding van de haven moesten de mensen hun geliefde stekje uiterlijk Anno 2020 verlaten.
De meesten zijn al vertrokken, een enkeling woont er nog.
Helaas heeft een enkeling ook een andere keus gemaakt(foto 1)
Gemengde gevoelens roept dit alles op, maar zeer zeker een bezoekje waard daar de meeste huizen nu
dus leeg staan en aan het weer en andere natuurse invloeden onderhevig zijn welk mooie foto's oplevert.

Alle foto's zijn genomen met mijn 18-200 en ik had een 12-24mm te leen waar
ook enkele foto's mee zijn gemaakt, maar welke weet ik zo niet meer.

De foto's;

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding
GRoetjes Daniel

D800, Nikkor 50mm 1.4D, Nikkor 14-24mm F2.8, Tamron SP Di 90mm AF 2.8 macro, Vanguard Tracker3 met Manfrotto joystickhead.

HeYokah
Forumlid
Forumlid

Re: Urbex; Doel

Bericht door HeYokah » ma mei 16 2011 8:56 am

De Industrie met zijn ongebreidelde de honger naar ruimte waart als een snelgroeiend niets ontziend kankergezwel over moeder aarde,..
Mensen zijn slaven en hier de dupe van, laten zich allemaal wegstoppen in torenhoge flatbunkers,. .voor hen is op aarde geen plaats meer,.. leven de industrie de "vooruitgang" en de oneindige onnodige meuk!! Arm Doel

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”