Fotomodel photoshop en opdrachtgeefster ...(eindresultaat)
- Frank B
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Fotomodel photoshop en opdrachtgeefster ...(+ foto`s)
By the way. Veel modellenwerk? Kijk eens naar Portraiture als plugin voor CS. Zal je veel geblur schelen, vooral bij de huid
Misschien kan een softfocusfilter ook een beetje helpen als er veel pukkeltjes in het gezicht zitten?
dank jullie wel allemaal!
Ik ben van de ene kant boos op mezelf omdat ik het niet eerder heb gezien, vooral de haren tja de haren. Ik ben het met Leon eens dat in 1e instantie de stylist die de haren aanbrengt goed moet kijken of alles goed zit! Dus weer wat geleerd volgende keer meer rust en beter kijken
Ik ben van de ene kant boos op mezelf omdat ik het niet eerder heb gezien, vooral de haren tja de haren. Ik ben het met Leon eens dat in 1e instantie de stylist die de haren aanbrengt goed moet kijken of alles goed zit! Dus weer wat geleerd volgende keer meer rust en beter kijken

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Hallo Ruudje
betrap mezelf ook nog wel eens dat ik heel enthousiast aan het schieten ben en alles in de zoeker er zo gelikt uitziet de look goed.
en dan later shit daar had ik op moeten letten en daarop en dat nog
Sommige dingen moet je eigenlijk wekelijks doen om scherp te kijken en te fotograferen
betrap mezelf ook nog wel eens dat ik heel enthousiast aan het schieten ben en alles in de zoeker er zo gelikt uitziet de look goed.
en dan later shit daar had ik op moeten letten en daarop en dat nog
Sommige dingen moet je eigenlijk wekelijks doen om scherp te kijken en te fotograferen
snap de hele commotie niet goed,.. foto 1 is prachtig ,..foto 2 is erg lelijk,.. net een wassen beeld!!
Fotomodel photoshop en opdrachtgeefster ...(+ foto`s)
Het pluizige haar weghalen is toch de opdracht van de kapper 

Re: Fotomodel photoshop en opdrachtgeefster ...
Zo krijg je mij ook knap, vind het niet slechtRuudje schreef:hierbij een voorbeeld van de foto! onbewerkt

foto met minder "haar" Risico`s
klopt (mijn mening ook)BA5 schreef:Het pluizige haar weghalen is toch de opdracht van de kapper
Maar jij moet het eigenlijk ook zien als het niet goed is. Al snap ik goed dat je daar makkelijk overheen kijkt. Les voor de volgende keer?Ruudje schreef:klopt (mijn mening ook)BA5 schreef:Het pluizige haar weghalen is toch de opdracht van de kapper

Druk doende (in de avond) met het werken aan 1 foto van een andere pose en haren
Bedankt voor jullie meningen! Ik zal uiteindelijk het resultaat publiceren in dit draadje!
Gr Rvd

Bedankt voor jullie meningen! Ik zal uiteindelijk het resultaat publiceren in dit draadje!
Gr Rvd
Laatst fotoshoot gemaakt in een ander draadje heb ik proberen uit te leggen wat ik moet doen om de foto met al de haren mooi te krijgen.
Ik heb er even op gezeten om alles zo mooi mogelijk weg te shoppen.. Dit is het resultaat..
Ik ben blij .. Ik vind zelf de glamour donkere tinten teveel aanwezig maar dit moest in overleg met.
1.

2.

3.

bedankt voor het kijken!
Ik heb er even op gezeten om alles zo mooi mogelijk weg te shoppen.. Dit is het resultaat..
Ik ben blij .. Ik vind zelf de glamour donkere tinten teveel aanwezig maar dit moest in overleg met.
1.

2.

3.

bedankt voor het kijken!
Re: Fotomodel photoshop en opdrachtgeefster ...(eindresultaa
Eerlijk? Ik vind het niet zo mooi. Donker, stukken van een hand die echt uitgebeten/weggevallen zijn, en véél te gemaakt. Glamour kan ook subtieler.
Tom welke foto bedoel je ? er zijn namelijk picas bij waar ik nogal veel aan ge cs4`t heb. Ik vond het erg moeilijk en ga het op deze manier ook niet meer doen. Dus inderdaad het hele fotografi gebeuren is ook ervaringen opdoen van de fouten die je zelf maaktTom schreef:Eerlijk? Ik vind het niet zo mooi. Donker, stukken van een hand die echt uitgebeten/weggevallen zijn, en véél te gemaakt. Glamour kan ook subtieler.

Geldt eigenlijk voor alle drie de foto's.Ruudje schreef:Tom welke foto bedoel je ? er zijn namelijk picas bij waar ik nogal veel aan ge cs4`t heb. Ik vond het erg moeilijk en ga het op deze manier ook niet meer doen. Dus inderdaad het hele fotografi gebeuren is ook ervaringen opdoen van de fouten die je zelf maaktTom schreef:Eerlijk? Ik vind het niet zo mooi. Donker, stukken van een hand die echt uitgebeten/weggevallen zijn, en véél te gemaakt. Glamour kan ook subtieler.
Met dat laatste ben ik het eens. Sommige dingen liggen je niet, bevallen je niet, en dan kun je ze soms het beste links laten liggen.