2.

3.

4.

5.

6.

Die vlinder of de oude man HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHeYokah schreef:nummer drie IS het wel he!!!![]()
ALE schreef:Jullie zijn met een mooie oogst thuis gekomen zeg. Nickart, #4 vind ik mooi en Kika, #2. Niet helemaal scherp maar toch een plaat die er zijn mag!
Groet,
ALE
Als je met een Macrolens werkt (de mijne is de Nikkor 105 mm) dan komt het vaak op de sluitersnelheid aan. Ik heb dit ook moeten leren. Ik zet mijn ISO iets hoger en verhoog dan mijn sluitersnelheid. Ook werk ik daar altijd vanaf statief. De ene keer met de monopod en de andere keer met de driepoot. Omdat het 1:1 is, is het heel moeilijk om de scherpte er goed in te krijgen. Maar je foto's vind ik desalniettemin heel mooi. Het is gewoon een goede reden om er nog een keer naar toe te gaan. Ik zit er zeker 4x per jaar, vooral omdat elk seizoen weer anders is, met andere vlinders en andere bloemen en planten in bloei.Kika schreef:Thanks, met hulp van Hans![]()
Ik snap nog seeds tniks dat ik die scherpte maar niet goed kreeg pfff
Ben benieuwdGerD200 schreef:Er staan weer hele mooie platen tussen, ik zal vanavond eens kijken wat voor een resultaat het bij mij heeft opgeleverd.
Ik hoop dat er van de 250 stuks toch wel een paar acceptabele exemplaren tussen zitten.