Red Cross
- Werner
- Forumlid

- Contacteer:
Red Cross
Ik had al een kleine serie staan in presentatie maar ik heb nog een foto vanuit een heel ander standpunt. En daar had ik graag wat commentaar op. Ik weet zelf niet meer goed wat er van te vinden. Als ik hem bij de serie plaats springt hij vreemd in het oog. Vandaar dat jullie menig welkom is.

http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Brava
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Red Cross
Werner de vervreemding van enerzijds de 12 mm en anderzijds de stand van het objectief tov van ruimte maakt voor mij dat het niiet lekker kijkt.
he kerel,
niet veel reacties.... wat zou dat betekenen?
misschien een betere body aanschaffen
(sorry heeeeeeeeeeeeeel flauw grapje)
mn voorganger meld t al de 12mm vertekening doet het eea de positie vanwaar de foto genomen is ook. Ik vind m persoonlijk wel iets hebben, de belichting is ook best ok (het maximale gezien de lokatie en hoe je m genomen hebt). Het grijs gehalte is vrij hoog en dat kijkt minder vrolijk, is volgens mij puur een menselijk gevoel (verwar dit niet met zwart/wit opnames svp).
Je had natuurlijk ook ff de ruimt een vrolijk kleurtje kunnen geven, de vloer kunnen aanvegen en de bedden op kunnen maken......
niet veel reacties.... wat zou dat betekenen?
misschien een betere body aanschaffen
mn voorganger meld t al de 12mm vertekening doet het eea de positie vanwaar de foto genomen is ook. Ik vind m persoonlijk wel iets hebben, de belichting is ook best ok (het maximale gezien de lokatie en hoe je m genomen hebt). Het grijs gehalte is vrij hoog en dat kijkt minder vrolijk, is volgens mij puur een menselijk gevoel (verwar dit niet met zwart/wit opnames svp).
Je had natuurlijk ook ff de ruimt een vrolijk kleurtje kunnen geven, de vloer kunnen aanvegen en de bedden op kunnen maken......
Gr. Erwin
-
Vincent
- Clublid

- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Ik had hem iets hoger geschoten zodat de nadruk meer op het bladderende plafond zou liggen. (maar wellicht dat dat in praktijk helemaal niet goed uipakt). Nu lijkt het voorste bed uit je foto te vallen wat erg raar en onrustig kijkt. De muur rechtsonder had ik ook uit de foto gelaten.
Verder wel creatief, dat pakt niet altijd goed uit maar alleen met standaard platen thuis komen is ook zo saai
Verder wel creatief, dat pakt niet altijd goed uit maar alleen met standaard platen thuis komen is ook zo saai
Fin.
- Werner
- Forumlid

- Contacteer:
Nou, dat wel maar ik wacht wat meer reacties af, .......als die überhaupt komen.......
- Eeuw
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik heb d'r geen verstand van natuurlijk, maar voor mijn gevoel staat ie uit balans.
Voor mij staat deze beter in het vlak.

sorry voor het randje..
de jouwe:

(Ik haal hem met alle plezier weer weg als je wilt.)
Voor mij staat deze beter in het vlak.

sorry voor het randje..
de jouwe:

(Ik haal hem met alle plezier weer weg als je wilt.)
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
- Eeuw
- Forumlid

- Contacteer:
idemWerner schreef:Nou, dat wel maar ik wacht wat meer reacties af, .......als die überhaupt komen.......
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
- Werner
- Forumlid

- Contacteer:
Hartelijk dank eeuw, laat maar lekker staan.
Je uitsnede kijkt inderdaad beter en je randje stoort niet hoor. Heb hem tussen de serie geplaatst maar ben toch nog steeds niet tevreden en laat hem ook maar uit de serie. Hij past qua standpunt er gewoon niet tussen.
Wat een reacties allemaal zeg.......
Je uitsnede kijkt inderdaad beter en je randje stoort niet hoor. Heb hem tussen de serie geplaatst maar ben toch nog steeds niet tevreden en laat hem ook maar uit de serie. Hij past qua standpunt er gewoon niet tussen.
Wat een reacties allemaal zeg.......
- Boldey
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik vind t wel een gave foto! Mooie lichtval en mooie kleur. Wel wat statisch, geeft me het idee van een still van een beveiligingscamera (maar dan in te gekke kwaliteit). Daardoor ook filmisch, je verwacht dat er iets door de deur gaat komen. De hoek vind ik juist wel mooi.
- Eeuw
- Forumlid

- Contacteer:
Mooie verwoording van je beschouwing! Snap het nog ook.Boldey schreef:Ik vind t wel een gave foto! Mooie lichtval en mooie kleur. Wel wat statisch, geeft me het idee van een still van een beveiligingscamera (maar dan in te gekke kwaliteit). Daardoor ook filmisch, je verwacht dat er iets door de deur gaat komen. De hoek vind ik juist wel mooi.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
- Werner
- Forumlid

- Contacteer:
Met die omschrijving kijk ik er gelijk anders tegenaan......dank je.Boldey schreef:Ik vind t wel een gave foto! Mooie lichtval en mooie kleur. Wel wat statisch, geeft me het idee van een still van een beveiligingscamera (maar dan in te gekke kwaliteit). Daardoor ook filmisch, je verwacht dat er iets door de deur gaat komen. De hoek vind ik juist wel mooi.
- GonzoGoesNikon
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
Mij doet het denken aan een veldhospitaal uit WO II, er iedr ogenblik de patiënten binnen gereden kunnen worden.
Voor mij: Kippevelfoto
Voor mij: Kippevelfoto
Niet geschoten is altijd mis
Nikon D3100
AF-S NIKKOR 18-55 GII
AF-S NIKKOR 55-200 VR
Nikon D3100
AF-S NIKKOR 18-55 GII
AF-S NIKKOR 55-200 VR