Mogen wij ook zien? Please?wim schreef:Ik heb hem even snel in zw gemaakt, maar in kleur blijft die mooier ( 2stemmen, vrouw en ik)foxalert schreef:Maak deze eens zwart/wit. Lijkt ie me nog mooier.

Mogen wij ook zien? Please?wim schreef:Ik heb hem even snel in zw gemaakt, maar in kleur blijft die mooier ( 2stemmen, vrouw en ik)foxalert schreef:Maak deze eens zwart/wit. Lijkt ie me nog mooier.
Zie nu pas de berichtjes omdat Myriad mij een PB hierover stuurde. Heb zelf even met Silver Efex Pro gekeken, maar ben nog niet heel enthousiast. Myriad zou mij een z/w bewerking mailen. Ben benieuwd.foxalert schreef:Mogen wij ook zien? Please?wim schreef:Ik heb hem even snel in zw gemaakt, maar in kleur blijft die mooier ( 2stemmen, vrouw en ik)foxalert schreef:Maak deze eens zwart/wit. Lijkt ie me nog mooier.
Mooi(er) of niet?henkm schreef:@Myriad, als je dit leest: hier posten mag uiteraard ook hoor.
Wel mooi, maar niet mooier vinden zowel de opa als de oma van dit mooie jochieMyriad schreef:Mooi(er) of niet?henkm schreef:@Myriad, als je dit leest: hier posten mag uiteraard ook hoor.
En daar gaat het om; je moet er zelf achter staan. Dat mooie jochie zal je de komende jaren denk ik nog menigmaal voor de lens krijgenhenkm schreef:Wel mooi, maar niet mooier vinden zowel de opa als de oma van dit mooie jochie
Mooie foto van Eef en volgens mij vind ze model zijn erg leuk, ze straalt het in ieder geval wel uit.Lothian schreef:
Eef