Iedereen hartelijk dank voor jullie reacties en voor het meedenken.
@ Rick S, het huren van een D700 een 70-200 mm 2.8 en een 24-70 mm zat zeker in mijn gedachte voor bruiloften, alleen is de marge te klein om dat te doen.
Het is echt een low-budget bruiloft, en dan moet je roeien met de riemen die je hebt.
De bovenstaande combi aan materiaal is overigens een droom van mij om dat ooit te bezitten.
Verder wil ik met bruiloften sowieso heel graag de flitser gebruiken, en het is zeker een must als je met het materiaal moet werken wat ik heb.
@ JWbokx, het zijn geen meekleurende glazen, maar bedankt dat je er even melding van maakt.
@ Tom, oefenen gaan we zeker doen, we moeten nog een paar locaties bekijken, en dan gaat de camera mee.
Een paar foto's zijn zo gemaakt , het aanstaande bruidspaar krijgt al een voorproefje hoe je werkt, en dan komt dat op de trouwdag vertrouwd over.
@ Leon, ook bedankt voor je inbreng.
Bij het doorspreken van de dag, had ik ook gevraagd of ze de bril draagt of lenzen, ze gaf aan gewoon de bril te dragen.
Het indirekt flitsen lijkt me inderdaad wel een oplossing voor binnen ( doe ik trouwens al vaak), maar buiten gaat toch weer de flitskop recht naar voren.
Nog meer mensen met tips, truuks of ervaringen ?
vrgr
Tiny