Pokeren

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
paparazzi

Bericht door paparazzi » wo jun 20 2007 11:40 pm

MEMENTO schreef:He! Ik roep mijn maffiamaatjes als je lastig doet!
ojee! nu word ik bang!
*bibberbibber* :lol:

rik6230

Bericht door rik6230 » wo jun 20 2007 11:41 pm

paparazzi schreef:ha, daar is ie al!

leuk sfeerbeeld idd! pokeren jullie ook om geld? ving laatst in 't nieuws iets op over pokerverslaving oid of ging 't om 'n ander kaartspel waardoor studenten in de schulden komen?
Nee dat is deze pokervariant. :cry:

MEMENTO

Bericht door MEMENTO » wo jun 20 2007 11:41 pm

Nou mijn broertje wilde wel (links) totdat ik er met de winst vandoor ging. Toen moest hij opeens wat anders doen haha. Liever puur voor de winst, maar ik wil er best een biertje op zetten. Als je voor geld gaat spelen wordt het weer zo serieus en kan de spanning doorslaan bij kans op verlies... Maar om geld spelen, dat valt weer onder wet op de kansspelen toch? Moeten ze die scholen wel in de gaten houden.

paparazzi

Bericht door paparazzi » wo jun 20 2007 11:43 pm

Denk dat je dat niet tegen kunt gaan; dan pokeren ze wel in hun studentenkamers.

rik6230

Bericht door rik6230 » wo jun 20 2007 11:46 pm

MEMENTO schreef:Nou mijn broertje wilde wel (links) totdat ik er met de winst vandoor ging. Toen moest hij opeens wat anders doen haha. Liever puur voor de winst, maar ik wil er best een biertje op zetten. Als je voor geld gaat spelen wordt het weer zo serieus en kan de spanning doorslaan bij kans op verlies... Maar om geld spelen, dat valt weer onder wet op de kansspelen toch? Moeten ze die scholen wel in de gaten houden.
Als jouw broertje op deze manier speelt durf ik het ook wel aan. Hij speelt eigenlijk de belgische versie van de texas hold'm variant. :mrgreen:

MEMENTO

Bericht door MEMENTO » wo jun 20 2007 11:50 pm

Ja whaha. Maar duidelijke afspraken vooraf, wil ook helpen :evil:

@ Paparazzi: idd.

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

maffia

Bericht door George Fennes » do jun 21 2007 8:29 am

Maar afgezien van het gokken :wink: leuke foto Memento, geeft de sfeer goed weer van die oude maffiafilms. 8)

Ik hoop alleen dat er geen wapens op tafel komen :lol:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

John Sentani

Bericht door John Sentani » do jun 21 2007 8:29 am

Ik heb geen link met maffia films, dat was meer drank en vrouwen.
Doet me wel denken aan de enige echte pokerfilm: Cincinatti Kid, prachtige film.
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”