Beetje urban in Frankrijk

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Dreamlogic
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Beetje urban in Frankrijk

Bericht door Dreamlogic » zo mei 22 2011 9:22 pm

Op vakantie naar Frankrijk geweest en per toeval kwamen we een chateau tegen waar we volgens de bordjes niet mochten komen.
Voor het eerst wat urban exploration gedaan dus. Ik ben een beetje bang aangelegd (er waren verderop wel bouwvakkers aanwezig die ons in principe konden zien) dus ik heb niet echt veel foto's gemaakt van het interieur.
Het kasteel zelf was flink op slot, maar we konden wel een bijgebouw in. Daar heb ik dan ook een kleine serie foto's gemaakt. Van het exterieur heb ik wel meer, maar allemaal niet super interessant. Ik heb er eentje bij gedaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II

Dreamlogic
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Beetje urban in Frankrijk

Bericht door Dreamlogic » zo mei 22 2011 9:24 pm

De eerste vind ik bij nader inzien een beetje blauwig of zo en ook niet echt goed scherp...Maar ja, ik was niet voorbereid op dit spannende bezoekje dus had geen statief of flitser bij me...en dat terwijl ik net een nieuwe flitser gekocht heb! ;)
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II

Toruk-Makto
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Toruk-Makto » zo mei 22 2011 9:32 pm

Mooie lokatie, jammer dat zulke gebouwen niet zo in NL staan.
Heb je ook detailfoto's van de "vergane glorie"?
GRoetjes Daniel

D800, Nikkor 50mm 1.4D, Nikkor 14-24mm F2.8, Tamron SP Di 90mm AF 2.8 macro, Vanguard Tracker3 met Manfrotto joystickhead.

Dreamlogic
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Dreamlogic » zo mei 22 2011 9:35 pm

Ha Daniel, dank je wel voor je post.
Ja was het maar waar he, zoiets heb je niet in Nederland (hoewel we wel een aantal zeer fraaie kastelen hebben natuurlijk). Zoals ik schreef was ik een klein beetje bang aangelegd en binnen was het moeilijk fotograferen vanwege het beperkte licht. Ik had een paar detail-foto's maar die zijn of niet zo interessant achteraf of toch net onscherp...
Zal eens kijken of ik er van de week nog een paar kan plaatsen.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”