Scherpte is belangrijk bij stereo. Geen out of focus,alles moet scherp zijn. De kijker maakt uit ,waar hij zijn ogen op wil laten vallen.

Jazeker Kika, maar ik ben er zelfs een beetje arm van geworden, zoveel heb ik de laatste jaren er verzonden.Kika schreef:Wordt tijd dat je iedereen eens een brilletje gaat sturen :mrgreen:

jac49 schreef:Heb deze stijl?van fotograferen nog nooit gezien, of ook maar van gehoord,wat is precies de bedoeling hiervan?
Jac
wim hoppenbrouwers schreef:Jazeker Kika, maar ik ben er zelfs een beetje arm van geworden, zoveel heb ik de laatste jaren er verzonden.Kika schreef:Wordt tijd dat je iedereen eens een brilletje gaat sturen :mrgreen:![]()
Echter de brillen zijn voor 1.20 Euri te vinden op Google. (Cartonuitvoering: anaglyphen rood/cyaan)
Bedankt voor de reactie. Wim

Wim,bedankt voor de uitleg,moet ik maar eens zo'n brilletje opzettenwim hoppenbrouwers schreef:jac49 schreef:Heb deze stijl?van fotograferen nog nooit gezien, of ook maar van gehoord,wat is precies de bedoeling hiervan?
Jac
Dag Jac49. Het zijn 3 dimensionale beelden, dus met dieptewerking. Is in de fotografie al heel oud echter een beetje in de vergetelheid geraakt.
Hoewel, door de commercie weer door de strot geduwt met 3D films en televisies.![]()
Alleen voor mijn foto's een rood/cyan anaglyphen brilletje wel nodig. En voor de allereerste keer kan je werkelijk zien.![]()
Wim