Aangezien ik een onderwerp had geplaatst bij evenementen mbt de vestingdagen voel ik mij verplicht om foto's te plaatsen. Het was voor mij als beginneling het 1e evenement waarbij ik mij kon uitleven. Hoewel ik pas ook een 55-300 lens heb aangeschaft ben ik op pad gegaan met de 18-55 lens die standaard bij mijn 3100 camera zat. Het betrof twee dagen maar helaas had ik zaterdag geen tijd en dat was jammer. Had ik van zaterdag kunnen leren richting zondag maar goed.. Hierbij in ieder geval enkele plaatjes die ik gisteren heb geschoten in Woudrichem. De eerste serie zijn uitsnedes uit een groter geheel en lichtjes bewerkt. Dat kun je zien aan de kleuren t.o.v foto 5
1
2
3... Deze is wel grappig. De persoon links heeft het geweer op zijn kop vast. Nog niet wakker!! Verder stoor ik mij bij foto's aan zaken op de achtergrond. Zoals hier het bord met Te Koop aan de gevel en het fietsje rechtsonder. Photoshop??
4
5
serie 2
6 origineel Het ging mij bij deze om de dame met de starende blik.
7 uitsnede
8. Genomen in Gorinchem. Stond in de schaduw. Had voordat ik van huis ging iso-waarde op 200 gezet. Ben vergeten om deze hier aan te passen. Wellicht dat dit beter was geweest. Toch?
Voorlopig even voldoende dacht ik zo. Kom maar op met de verbeterpunten en al(gemene)

opmerkingen.
gr. kees