Sigma 17-70mm F2.8-4 DC Macro OS HSM, het gaat nu wat beter, foto`s zijn nu iets scherper.
Morgen ga ik op pad om deze camera verder te bestuderen, het begint nu een uitdaging aan het worden!
Nog bedankt voor jullie reacties.

Ja, dat bedoel ik ookRonald-D schreef:Het aantal megapixels kan misschien ertoe bijdragen dat het scherpstellen nauwer let, maar dat niet alle foto's softer zijn door het aantal megapixels...dus het is prima mogelijk om met het aantal mp superscherpe plaatjes te schieten.
Wat pas echt knap is: met veel scherpstelpunten een scherpe foto maken.Maar dat er veel scherpstelpunten zijn en dat de automatiek dat ook kan verwerken is knap - goed voor fotografen die door hun soort van fotografie geen mogelijkheid hebben om hieraan tijd te besteden.
Leuk! Nog even verder borduren op dit onderwerp:Erpeewee schreef:JanTom schreef:Wat pas echt knap is: met veel scherpstelpunten een scherpe foto maken.Maar dat er veel scherpstelpunten zijn en dat de automatiek dat ook kan verwerken is knap - goed voor fotografen die door hun soort van fotografie geen mogelijkheid hebben om hieraan tijd te besteden.
Het kost soms veel moeite om wat uit te leggen en ik hoop dat je het hebt kunnen waarderen.Erpeewee schreef:Blij dat je het met me eens bent.