Weekopdracht 110 - Beoordelen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 110 - Beoordelen foto's
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 03-06-11 t/m 17-6-11. Tot de avond van 17-06 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Re: Weekopdracht 110 - Beoordelen foto's
MarcoD90. Goed geslaagde foto's van de tuinbewoners. Jammer dat Daniel's foto's niet zichtbaar zijn.
Groet Hans.
Groet Hans.
Helemaal mee eensJ.Hoes schreef:MarcoD90. Goed geslaagde foto's van de tuinbewoners. Jammer dat Daniel's foto's niet zichtbaar zijn.
Groet Hans.
Groet Bramsie
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
heb op Mars gestemd en dan met name op de eerste foto.
Groeten, Gino
Groeten, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
Moeilijk kiezen tussen MARS, MarcoD90 en Melliw... Gekozen voor MacoD90 omdat zijn serie het beste bij het meervoudige van het thema past.
Hedy
Hedy
- beijnr
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ook op MarcoD90 gestemd, maar er zitten wat mij betreft meer prijswinnaars tussen, echt mooie foto's van Mars, Marco en IAMsterdam.
Groet, Rick
Groet, Rick
gestemd op MARS.
De scherpte van de 1e is geweldig.
Vond die van MarcoD90 (ook de 1e) erg goed. Maar van MARS nog even een tikkie beter.
De scherpte van de 1e is geweldig.
Vond die van MarcoD90 (ook de 1e) erg goed. Maar van MARS nog even een tikkie beter.
-
- Clublid
- Contacteer:
Op MARS gestemd.
- Bea
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Moest kiezen tussen Mars en Marcod90. Heb toch voor Mars gekozen en dan wel foto1 omdat die me toch het meest aanspreek. Vond de kleuren van Marcod90 net iets te groen.
- Maribex
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
De eerste foto van Mars springt er voor mij toch duidelijk uit, zonder de anderen te kort te willen doen. De kikker zit mooi in zijn omgeving en komt goed los van de achtergrond.
Hier komt mijns inziens compositie, belichting, scherpte, omgeving en thema het best bij elkaar.
groet,
Martin
Hier komt mijns inziens compositie, belichting, scherpte, omgeving en thema het best bij elkaar.
groet,
Martin
Mooie Nikon-spullen...
http://www.martindebock.nl
http://www.martindebock.nl
- Mickey Mike
- Forumlid
Mijn stem gaat naar MarcoD90 maar hij had ook zo naar Dutchy® of MARS kunnen gaan 

Nikon D300s - 17-55mm 2.8 - 70-200mm VR 2.8 - TC-17E II - Speedlight SB-900 - Kata R-102
- roes
- Forumlid
moeilijke keus
het was een keuze tussen Mars of MarcoD90
en mijn stem gaat naar vooral de 2de foto van MarcoD90
Groeten Jos

Groeten Jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
ik heb gekozen voor IAMsterdam foto 2 omdat ik de kleuren mooi vind en het een uniek plaatje is vlinder op zon kleine bloem.