Hallo,
Ik heb me sinds kort een Nikon D5100 Kit AF-S DX 18-105 VR aangeschaft.
Het is mijn eerste spiegelreflex ik wil hem binnen een maandje ook meenemen naar Noorwegen op vakantie.
Ik ga er een trektocht doen van een 12 dagen dus ja een paar extra accus ga ik al gauw nodig hebben hé.
Maar nu vroeg ik me af of er iemand ervaring heeft met de niet originele accus van de EN-EL14 deze vond ik bv. op de verkoper.nl
Want van deze accu zou ik er mij bijna 3 kunnen tegenover een originele van Nikon. Maar nu weet ik niet of deze even goed zijn
en of dit te vertrouwen is met degelijkheid enzo. Kan iemand me verder helpen?
Alvast bedankt,
Groetjes
Kasper
Accu EN-EL14 D5100
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Accu EN-EL14 D5100
Beste Kasper,
Welkom op dit forum van Nikon liefhebbers.
Kijk eens wat verder rond of zoek eens op de term Accu.
Ik ken het specifieke product waar je naar vraagt niet, maar de mening van anderen varieert.
Groeten, Gijs
Welkom op dit forum van Nikon liefhebbers.
Kijk eens wat verder rond of zoek eens op de term Accu.
Ik ken het specifieke product waar je naar vraagt niet, maar de mening van anderen varieert.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ga je alleen fotograferen of ook filmen? Dat scheelt nogal met het aantal accu's dat je nodig zal hebben. Bij alleen fotograferen doen moderne camera's het best lang met een accu.
Hallo,
Ja het gaat vooral fotos maken worden filmen doe ik zelden... dan zal ik nog eens wat verder zoeken op het forum...
Ja het gaat vooral fotos maken worden filmen doe ik zelden... dan zal ik nog eens wat verder zoeken op het forum...