Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Nee joh, je moet op het autowrak letten, erachter, die gaat in de hens!!
Hahahaha, goed kijken is moeilijk of niet. smily, ik weet nog niet hoe je smily's kunt toevoegen,enne niet te veel op een dag.
doei.
Joh George, Mogge jip het is me gelukt om de foto's te plaatsen en nogmaals mijn dank aan RIK, die heeft mij daarmee geholpen. Ik moet alleen nog veel leren om een paar mooie foto's te maken, de plaatjes die er nu op staan zijn wel stukken beter dan de foto's met een kodak Z612, ik zie echt wel duidelijk verschil.Alleen het onderwerp "sluitertijden diafragma en iso instellingen" daar heb ik nog geen kaas van gegeten en daar moet ik nog veel van leren. De plaatjes die ik nu geplaatst heb zijn op volautomaat geschoten ,denk ik?! Corrigeer me als ik het fout heb.
(als je straks ergens op reageert klik eens links beneden je tekstvenster op smilies. Klik vervolgens op de smilie die jij wilt hebben, klik op "voorbeeld" of hij goed staat en vervolgens OK :mrgreen:
Rik thxs voor je huiswerk, ben op dit moment op de kazerne Post Woensel in afwachting van..........??? wat komen gaat.
Dus als het dagwerk gedaan is om 18.00 uur heb ik vrij,(maar ik moet dan wel op de post blijven) kan ik mooi die link uitdraaien en lekker gaan zitten "studeren".
Gr.